اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حسن بیگی: لزوم تسلط بازرسین به قوانین انتخاباتی/ اقلام انتخاباتی توزیع شده است

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه رعایت قانون و بی طرفی کامل شعار اصلی انتخابات است گفت: تحقق این مهم منوط به تسلط بر قوانین می باشد؛ امری که باید مورد توجه جدی بازرسان قرار گیرد.

حسن بیگی: لزوم تسلط بازرسین به قوانین انتخاباتی/ اقلام انتخاباتی توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در جلسه با بازرسین استان تهران با اشاره به اهمیت بازرسی انتخابات اظهار کرد: هیات‌های بازرسی تشکیل شده‌اند و آموزش و تسلط بر قوانین باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

وی گفت: رعایت قانون و بی طرفی کامل شعار اصلی انتخابات است که تحقق این مهم منوط به تسلط بر قوانین می‌باشد؛ امری که باید مورد توجه جدی بازرسان قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بازرسان و نمایندگان فرماندار در روز ۲۸ خرداد بایستی هماهنگ باشند عنوان کرد: وزارت کشور مسؤول اجرا و حسن اجرای انتخابات می‌باشد که حسن اجرای انتخابات به کمک بازرسان تحقق پیدا می‌کند.

حسن بیگی سپس افزود: اقلام انتخاباتی توزیع شده و نکته مهم مدیریت تعرفه‌ها می‌باشد تا انتخابات به نحو مطلوب و بدون مشکل برگزار شود.

وی همچنین بیان کرد: شروع اخذ رای از ساعت ۷ صبح است و باید درب شعبه‌ها ساعت ۷ باز باشد و اولین استعلام در این ساعت انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان در شعبه‌ها استفاده شود؛ تا ضمن بهره گیری از انرژی و توان جوانان در امر مهم انتخابات زمینه نقش آفرینی آنها در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول