اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بی توجهی حناچی به وضعیت قرارداد کارکنان ایثارگر

عضو شورای شهر تهران به دلیل بی توجهی به قرارداد کارکنان ایثارگر در شهرداری به حناچی تذکر داد.

بی توجهی حناچی به وضعیت قرارداد کارکنان ایثارگر

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی درباره وضعیت قرارداد کارکنان ایثارگر شهرداری و شورای شهر اظهار داشت: در هفته گذشته بخشنامه‌ای توسط سازمان اداری و استخدامی و نیز سازمان برنامه و بودجه با موضوع دستورالعمل اجرای بند د تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ ابلاغ شد.

وی افزود: موضوع این قانون، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی ایثارگر با هر نوع قرارداد به رابطه استخدامی رسمی است. این قانون برای تمام دستگاه‌های اجرایی است و به صراحت تمام بخش‌های دولتی و نیز عمومی غیر دولتی و حتی شهرداری‌ها هم تحت شمول آن قرار گرفته‌اند. حتی بودجه و چگونگی انجام آن هم پیش‌بینی شده است. 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: خطاب تذکر من به شهردار تهران و معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری تهران است که برای تسریع اجرای این قانون در شهرداری تهران تمهیدات لازم را به انجام برسانند. 

وی بیان داشت: در صورت استنکاف شهرداری مشمولین می‌توانند با شکایت حق خود را پیگیری کنند. لذا انتظار می‌رود که مشمولان حق خود را پیگیری کنند. 

نظری گفت: همچنین انتظار این است که هرآنچه که برای شهرداری تهران و سازمان‌های تابعه رخ می‌دهد برای شورای شهر نیز اتفاق بیفتند چرا که رابطه استخدامی کارکنان شورا نیز  عملا با شهرداری است و از این رو تمام کارکنان شورا با هر نوع قرار داد نیز می‌توانند از این قانون استفاده کنند تا تبدیل وضعیت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول