اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حماسه حضور مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

مسوول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: حضور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای منافع ملی و دولت آینده است.

حماسه حضور مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمدامین ذاکری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه این جزیره اظهار داشت: جمهوریت نظام با حضور مردم در صحنه‌های مختلف رقم می‌خورد.

وی افزود: مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی با مشارکت مردم هموار شده و دستاوردهایی که انقلاب اسلامی تا کنون داشته به واسطه حمایت و انتخاب مردم بوده است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان تصریح کرد: مردم با نثار خون جوانان خود عزت، استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند و بی‌گمان اجازه نخواهند داد تا بیگانگان و دشمنان به خواسته‌های خود که همان ذلت و وابستگی کشور است دست یابند.

ذاکری ادامه داد: روی کار آمدن طیف‌های مختلف سیاسی در انتخابات مختلفی که در کشور برگزار شده نشان از سلامت انتخابات در کشور است و مردم نیز در طول چهل سال تجربه خوبی در انتخابات کسب کرده اند و در انتخابات امسال نیز با بصیرت و آگاهی رییس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را انتخاب خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه به عنوان قشر نخبگانی جامعه به خوبی در این موضوع به ایفای نقش پرداخته‌اند که نشان از عمق بینش سیاسی آنها در برابر تبلیغات سوء و شایعات صورت گرفته از سوی بدخواهان است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و  تشکل‌های رسانه‌ای استان برای حضور حداکثری مردم در مهمترین رویداد سیاسی کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند که رویداد دعوت و حماسه حضور بخشی از برنامه‌های اصحاب رسانه استان در انتخابات پیش روی است.

ذاکری ادامه داد: اصحاب رسانه تا زمان اعلام نتایج انتخابات علاوه بر اطلاع رسانی مستمر می‌توانند در گرم شدن تنور انتخابات بر رفتار انتخاباتی نیز تاثیر گذار باشند و علاوه بر این در برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی و انتخاب اصلح به مردم کمک کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد شایسته به عنوان رئیس دولت یا عضو شورای اسلامی که در دو سطح ملی و محلی انجام می گیرد در همه شئون زندگی ما تاثیر چندین ساله دارد لذا انتخاب آگاهانه و توجه به عملکرد و برنامه های کاندیداها باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول