اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ترسیم آینده کشور در گرو شرکت در انتخابات و انتخاب درست است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با امیدواری به آینده، وحدت در همه زمینه‌ها و دستیابی به آرامش، ضمن شرکت در انتخابات، با انتخابی شایسته آینده کشور را ترسیم کرد.

ترسیم آینده کشور در گرو شرکت در انتخابات و انتخاب درست است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در همایش شور انتخابات در سنندج که با حضور فعالان سیاسی اجتماعی و مسوولان برگزار شد، خداوند در قرآن می‌فرماید که سرنوشت انسان‌ها در نیل به موفقیت‌ها و رسیدن به آمال و آرزوها و دریافت قله‌های ارزش، به دست خود انسان است که بحث انتخابات تجلی این معناست.

وی افزود: سعی و تلاش لازم در این مسیر نیاز است چرا که انسان نمی‌تواند از بی‌عملی و کارکرد لازم به این قله‌ها دست پیدا کند و در این مسیر حرکت‌های ایجابی لازم است و اینکه با کارهای سلبی و اینکه دیگران را نفی کنیم کاری از پیش نمی‌برد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اذعان داشت: در این راه باید مجاهدت و تلاش کرد و همه این سال‌ها که رهبری عناوینی را انتخاب کرده‌اند پیوست جهادی داشت که به نظر اتفاق نیفتاد و ایشان هم بارها آن را ذکر کرده‌اند.

وی ادامه داد: استقامت هم در این راه لازم است و انسان باید سعی کند دوارم بیاورد، فشارها زیاد است، یکی مسخره می‌کند و دیگری تحریم می‌کند و همه اینها نیاز به استقامت دارد و در این راه کسی نباید جا بزند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه گفت: بدون مبالغه، مردم شریف کردستان عمومشان دوستدار انقلاب و نظام هستند و این را در ۱۰۰ سفر به روستاها و شهرهای این استان دریافته‌ام.

وی عنوان کرد: امیدواری به آینده، وحدت در همه زمینه‌ها و دستیابی به آرامش را محور قرار داد و ضمن شرکتدر انتخابات، با انتخابی شایسته آینده کشور را ترسیم کرد. 

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول