اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

لازمه روی کار آمدن دولت انقلابی و کارآمد مشارکت بالا در روز انتخابات است

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه لازمه روی کار آمدن دولتی انقلابی‌ و کارآمد؛ مشارکت بالا در انتخابات است؛ گفت: به هر میزان که مشارکت افزایش پیدا کند، دولتی که تشکیل می‌شود، مقتدرتر و موثرتر خواهد بود.

لازمه روی کار آمدن دولت انقلابی و کارآمد مشارکت بالا در روز انتخابات است

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نشست مجازی ائمه جماعت دانشگاه های سراسر کشور با موضوع تبیین رسالت، نقش و جایگاه روحانیت در عرصه انتخابات گفت: دوره قبلی ریاست جمهوری آمریکا دوره ای با رویکرد فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران بود. کسب نتیجه از این فشار حداکثری یکی از ماموریت‌های مهم آمریکا به حساب می‌آمد زیرا آنها برنامه داشتند با تمرکز بر حوزه امنیتی و اقتصادی ایران کشور را تا مرحله فروپاشی و شکست پیش ببرند. 

وی افزود: برنامه‌شان این بود که جمهوری اسلامی به انزوا کشیده شود تا در نتیجه در فضای مدیریت داخلی ناتوان جلوه کند. 
رستمی تاکید کرد: در این دوره فشار حداکثری، همبستگی بین مردم و رهبری و سرمایه اجتماعی نظام پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید و همان سبب شد که این طرح ها به نتیجه نرسد. اشتباه بزرگی هم که آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی انجام داد منجر شد که ورق برگردد و حضور آمریکایی‌ها در منطقه و خاورمیانه با چالش همراه شود. در دوره دولت فعلی آمریکا هم موضوع روسیه و چین، چالش جدی برای آمریکا به حساب می‌آید. 
نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: در این میان لازمه حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی این است که دولتی سر کار بیاید که به تحول باورمند باشد . اعضای این دولت، جوان، با نشاط، پر تلاش، مومن و امیدوار به آینده باشند تا سیاست‌ها را به درستی دنبال کنند و از ظرفیت های کشور به نحو احسن استفاده کند. 
وی اظهار داشت: لازمه حضور و به روی کار آمدن چنین دولتی مشارکت بالا در روز انتخابات است. آمریکایی ها با فشار حداکثری بر روی اقتصاد ایران و ایجاد تحریم ها  دنبال این هستند که حضور مردم پای صندوق های رای کمرنگ شود اما این مشکل با حضور پرشور در پای صندوق های رای در روز انتخابات حل خواهد داد. 
رستمی ادامه داد: اصل در این انتخابات آشتی مردم با صندوق های رای و همراهی مردم با نظام است؛ به هر میزان که مشارکت افزایش پیدا کند، دولت آینده یک دولت مقتدرتر با پشتوانه رای بالا و بسیار موثرتر خواهد بود. 
وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری  تمام آحاد مردم و ملت می‌توانند در ترویج و تشویق هموطنان برای مشارکت در انتخابات فعال باشند و لازم است هر فردی خودش را موظف به اثر گذاری در مشارکت بداند. 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اضافه کرد: این صحنه انتخابات که پیش روی ماست، عرصه مجاهدت و تلاش ویژه برای اثر گذاری و دفاع از جمهوری اسلامی است؛ به تعبیر حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و از آن باید دفاع کرد؛ نقطه کانونی دفاع از حرم به تشخیص سردار دلها همینجاست و ما باید در میدان و عمل به دنبال افزایش مشارکت مردم پای صندوق های رای باشیم. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول