اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سردار جوانی: انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند به انتخابات مشکل‌گشا تبدیل شود

معاون سیاسی سپاه گفت: اینکه دشمنان بسیار بر انتخابات امسال تمرکز کرده‌اند چون می‌دانند این انتخابات می‌تواند تبدیل شود به انتخابات مشکل‌گشا و آن‌ها نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

سردار جوانی: انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند به انتخابات مشکل‌گشا تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یدالله جوانی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: استان خراسان‌جنوبی مردم اصیل، متدین، نجیب و ولایت‌مدار دارد و با همه سختی‌ها و مشکلات در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور جدی دارند و همواره در انتخابات نیز حضور بالایی داشته‌اند و این نشان دهنده فهم و بصیرت مردم است که تحت تأثیر تبلیغات و جنگ نرم دشمن قرار نمی‌گیرند و این جای شکر دارد.

وی بیان داشت: باید با تمام وجود به این مردم خدمت کرد، مردمی که صادقانه در میدان‌های مختلف حضور دارند، کسی که مسئول می‌شود در این مملکت باید فدایی مردم شود، حاج قاسم به راستی و با عمل خود نشان داد که فدایی مردم است، این امنیت و آرامشی که وجود دارد از تلاش‌های افرادی همچون حاج قاسم است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کشور منابع و ذخایر زیادی دارد، ثروت زیادی در کشور ایران وجود دارد که باید با بر روی کار آمدن دولتی تحول‌گرا که اعتقادی به ظرفیت‌های داخلی کشور داشته باشد و به‌کارگیری جوانان بسیار از مشکلات کشور را کاهش دهد.

جوانی افزود: اینکه دشمنان بسیار بر انتخابات امسال تمرکز کرده‌اند چون می‌دانند این انتخابات می‌تواند تبدیل شود به انتخابات مشکل‌گشا و آن‌ها نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

وی یادآور شد: استکبار جهانی در جبهه‌های مختلف از جمهوری اسلامی شکست خورده؛ از جنگ نظامی، داعش یا همین اواخر در جنگ ۱۲ روزه، لذا تلاش آن‌ها بر این است که قدرت جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: کشورهای استکباری سال‌ها جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند و با اهرم تحریم خواستند قدرت موشکی ما را بگیرند و یا از قدرت نفوذ ایران در منطقه کاسته و بارها گفته بودند از گروه‌های مقاومت در سطح منطقه حمایت نکنیم.

جوانی خاطرنشان کرد: این نقشه‌ها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست خورد لذا این شکست‌های پی در پی باعث شد تمام تشکیلات خود را برای تأثیرگزاری در این انتخابات به‌کار گیرند اما این بار هم با بصیرت مردم، نقشه‌های‌شان به سنگ خواهد خورد.

انتهای پیام/69039/ح/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول