اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در کردستان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در استان خبر داد.

برگزاری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در کردستان

نظام مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: این جشنواره در راستای سند تحول بنیادین و زیر نظام‌های درسی 7-12 و 4-12 و راهکارهای 1-17 ، 2-17 و 3-9 اجرایی می‌شود.

وی افزود: معلمان، دبیران و هنرآموزان در تمامی دوره‌ها و مقاطع تحصیلی، کادر اداری مدارس، کارمندان ادارات آموزش و پرورش، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، استادان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مدرسان دانشگاه فرهنگیان، دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی، دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه، هنرجویان هنرستان‌ها و شرکت‌ها و موسسات علمی و آموزشی دولتی و غیر دولتی در امر تولید محتوای الکترونیکی می‌توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را ارائه نمایند.

وی به شیوه اجرای جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: آثار تولیدی گروه‌های شرکت کننده که در سامانه رشد بارگذاری شده، توسط گروه بررسی محتوا داوری و سپس برگزیدگان به وزارت آموزش و پرورش جهت رقابت با استان‌های دیگر معرفی می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع استان همچنین به نحوه شرکت در جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: افراد باید  به بخش ثبت نام در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در شبکه ملی مدارس ایران رشد به نشانی Roshd.ir  مراجعه و ضمن مطالعه راهنما و نحوه تکمیل فرم شرکت در جشنواره، کد رهگیری را دریافت و محصول خود را در بخش جشنواره بارگذاری نمایند.

مرادی شرایط آثار تولیدی در جشنواره را نیز تشریح کرد و گفت: حجم فایل تولید شده از MB100  بیشتر نباشد، محصول تولیدی باید قابلیت اجرا در بستر وب را داشته باشد، برای سرعت بخشی به روند ارزیابی محصول ارسالی، نباید دارای قفل نرم افزاری ویا سخت‌افزاری و یا کلمه عبور باشد و اثر تولیدی به راحتی و خودکار و بدون نیاز به نصب نرم‌افزاری خاص باز شود.

وی در پایان با بیان اینکه ارسال آثار از 25 اردیبهشت آغاز شده است، گفت: افراد تا 15 مرداد ماه 1400 فرصت دارند آثار خود را در سامانه بارگذاری نمایند و شماره تماس 33626115 گروه بررسی محتوای استان آماده پاسخگویی به سئوالات همکاران است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول