اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تمدید مهلت ثبت‌نام انسولین در یزد/ تاکنون 17 هزار دیابتی ثبت‌نام کردند

مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد با بیان اینکه تا ثبت نام تمام بیماران دیابتی بطور کامل انجام نشود طرح توزیع انسولین آغاز نخواهد شد گفت‌: ثبت نام بیماران انسولینی تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام انسولین در یزد/ تاکنون 17 هزار دیابتی ثبت‌نام کردند

دکتر سیدمحمدرضا آقایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که مهلت ثبت‌نام تا اطلاع ثانوی تمدید شده است، اظهار کرد: تمام بیماران دیابتی که انسولین دریافت می‌کنند، می‌توانند فقط با مراجعه به سایت www.ydrc.ir  ثبت‌نام انجام دهند.

وی ساماندهی بیماران دیابتی، توزیع عادلانه انسولین و تسهیل در دریافت انسولین را از جمله اهداف این طرح دانست و افزود: برای ثبت نام در این طرح، هیچ گونه وجهی از طرف وزارت بهداشت دریافت نمی‌شود و مراجعه به درب منازل بیماران نخواهیم داشت.

مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت استان یزد با اشاره به این‌که سایت اعلام شده مختص ساکنان استان یزد است،اظهار کرد: از هشتم اردیبهشت تاکنون، ۱۷ هزار یزدی برای دریافت انسولین در سایت ثبت‌نام کردند.

دکتر آقایی تصریح کرد: همشهریان در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر، با شماره ۳۷۲۸۳۲۳۷ تماس بگیرند.

مدیر مرکز تحقیقات درمانی یزد با اشاره به این‌که ۱۰۰ هزار نفر در استان یزد مبتلا به دیابت هستند خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۲۰ هزار نفر انسولین دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول