اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فریاد مردم تنگ سرخ از بی‌توجهی مسؤولان/مهد آب دچار بی‌آبی است/باغاتی که به حال خود رها شدند

در بازدیدی که مسؤولان استانی از منطقه تنگ سرخ داشتند مردم این روستا از وضعیت راه روستایی و نبود آب آشامیدنی مناسب و گاز خانگی برخی مناطق تنگ سرخ گلایه‌مند بودند و از مسئولان خواستند تا این مشکل را برطرف کنند همچنین کشاورزان و باغداران تنگ سرخی در این بازدید وضعیت آب کشاورزی و باغ ها را بسیار نگران کننده عنوان کردند.

فریاد مردم تنگ سرخ از بی‌توجهی مسؤولان/مهد آب دچار بی‌آبی است/باغاتی که به حال خود رها شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج با حضور آیت الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مهدی روشنفکر نماینده سه شهرستان استان در مجلس و سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ با حضور در منطقه تنگ سرخ مشکلات مردم این منطقه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش فارس در این آیین نمایندگان مردمی با بیان مشکلات منطقه تنگ سرخ پاره‌ای از این مشکلات را عنوان کردند یکی از مشکلات منطقه تنگ سرخ آب منطقه بود که هر چند چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد اما هنوز آب منطقه تنگ سرخ قابل آشامیدن نیست.

غلامپور یکی از نمایندگان مردم تنگ سرخ با بیان اینکه همه نقاط استان دارای گاز خانگی هستند و هنوز این منطقه از نعمت گاز محروم است گفت: چرا باید با بیش از چهار دهه از عمر انقلاب و این همه خدمت در مناطق محروم مردم از نعمت گاز برخوردار نباشند و استفاده از نفت موجب بروز بیماری‌های ریوی برای مردم منطقه تنگ سرخ شود.

آنها همچنین در این نشست از وضعیت راه روستایی برخی مناطق تنگ سرخ گلایه‌مند بودند و از مسئولان خواستند تا این مشکل را برطرف کنند همچنین کشاورزان و باغداران تنگ سرخی در این بازدید وضعیت آب کشاورزی و باغ ها را بسیار نگران کننده می‌دانستند و می‌گفتند که هنوز بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب آبیاری سنتی در باغها و مزارع انجام می‌شود و آب کشاورزی مورد نیاز مردم به هدر می‌رود آنها می‌گفتند جداول قدیمی دیگر جوابگوی باغات و کشاورزی مردم نیست و مسئولان متاسفانه بی‌عدالتی را در مناطق مختلف استان می‌بینیم در حالی که برای برخی از مناطق آبیاری نوین به صورت گسترده انجام شده اما در این منطقه با این همه کشاورزی و باغداری چنین کاری صورت نگرفته است.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول