اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مدیرکل آموزش و پرورش یزد: معلمان در قبال انتخاب درست رأی اولی‌ها مسئولند

مدیر کل آموزش و پرورش یزد با بیان این‌که فرهنگیان بزرگترین قشر کشور را تشکیل می‌دهند اظهار کرد: فرهنگیان می توانند با اتحاد و همدلی بر نتیجه انتخابات موثر باشند و با اعتمادی که در بین مردم دارند حضور حداکثری را در این عرصه به ارمغان آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد: معلمان در قبال انتخاب درست رأی اولی‌ها مسئولند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محسن موحدی فرد صبح امروز در حاشیه نشست با روسای آموزش و پرورش نواحی، شهرستان‌ها و مناطق۱۴گانه استان، اظهار کرد: فرهنگیان از دیر باز جزو اقشاری‌ هستند که از حامیان واقعی انقلاب اسلامی بوده و درهمه رویدادها و صحنه‌های مختلف سیاسی و علمی حضور پررنگ و موثری دارند.

وی با اشاره به این‌که در این دوره که همه معاندین و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با مایوس کردن مردم و با شعار رای بی رای قصد ناامید کردن مردم را دارند تصریح کرد: بر ماست که با همبستگی و همدلی پای آرمان های امام و انقلاب و شهدا ایستاده و بار دیگر در امر خطیر انتخابات با مشارکت حداکثری به تکلیف خود عمل کنیم. 

محسن موحدی فرد یادآور شد: هر ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان رای اولی هستند و معلمان و فرهنگیان در تشویق و تعلیم آنها در خصوص انتخابات نقش آفرینی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مردم با آگاهی به نقش مهم انتخابات در حل مسائل داخلی و بین المللی، با حضور حداکثری نقشه دشمنان را که همواره در آستانه برگزاری انتخابات بر طبل ناامیدی می‌کوبند نقش برآب خواهند کرد. 

وی به حضور فعال فرهنگیان در بخش های اجرایی انتخابات اشاره کرد و افزود: بیش از نیمی از صندوق‌های رای در مدارس قرار دارند و بیش از ۵۰ درصد از دست‌اندرکاران انتخابات در قالب هیات‌های اجرایی و نظارتی را فرهنگیان تشکیل می‌دهند و صندوقی را نمی‌توان در استان یافت که حداقل یک یا چند فرهنگی جزو عوامل آن نباشند. 

 موحدی فرد به اهمیت و نقش اعتماد و اعتمادپذیری اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه فرهنگیان مقبولیت زیادی در بین مردم دارند و مورد اعتماد آنها هستند که این مساله خود به حضور حداکثری آحاد مختلف مردم کمک می کند و با خیالی آسوده پای صندوق های رای حاضر می شوند و این اطمینان را دارند که فرهنگیان امین رای آنها هستند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول