اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چرا دیوارهای مدولار در طراحی داخلی اداری محبوب هستند؟

طراحی دکوراسیون اداری به تجربه و مهارت بیشتری نسبت به دیزاین و دکوراسیون خانه¬های مسکونی نیاز دارد، زیرا دکوراسیون منزل باید متناسب با سلیقه افراد ساکن در آن باشد، اما محیط دفتری باید به گونه¬ای باشد که علاوه بر اینکه یک محیط رسمی را نشان می دهد، دارای یک قاعده و نظم نیز باشد.

چرا دیوارهای مدولار در طراحی داخلی اداری محبوب هستند؟

طراحی داخلی اداری باید با هر سلیقه­ای ارتباط ایجاد کند، جذاب و لذت بخش باشد زیرا منافع سازمانی از اولویت بالایی در این امر برخوردار است و محیط می­تواند در جلب اعتماد مشتری موثر باشد. همچنین با افزایش رضایت شغلی و ایجاد فضایی دوستانه و آرام، فضای مطبوعی را برای کارمندان ایجاد می­کند تا کارایی مجموعه را افزایش دهند. رنگ آمیزی و چیدمان در هر صنف باید متناسب با روانشناسی نوع کار، کارکنان، مخاطبان و مراجعه‌کنندگان آن انجام شود. همچنین بهتر است نوع دکوراسیون برای استفاده سازمان و محصولات ارائه شده مناسب باشد. برای مثال امروزه دیوارهای مدولار در طراحی داخلی اداری بسیار مناسب و کاربردی هستند. در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال که چرا دیوارهای مدولار در طراحی داخلی اداری محبوب هستند، بپردازیم.

دلیل محبوبیت دیوار­های مدولار ؟

سیستم مدولار در چند سال اخیر به طور قابل توجهی کامل‌تر شده است و امروزه قسمت زیادی از دکوراسیون­های اداری را شامل می­شود و خیلی راحت می­شود یک میز کار حرفه ای یا ساده را طراحی کرد که متناسب با نوع کار باشد. در واقع بررسی‌ها و طراحی‌های انجام شده توسط گروه طراحی دکوراسیون مکعب نشان می‌دهد که دلیل محبوبیت دیوارهای مدولار، مزایا و کاربرد وسیع و گسترده آن‌هاست که به آن نیز می‌پردازیم.

کاربرد دیوارهای مدولار

از دیوار های مدولار می توان برای ایجاد محیطی استفاده کرد که در آن ویژگی­های کار گروهی برای کارمندان بیشتر دیده شود. این سبک از فضای کاری اخیراً در شرکت‌هایی مانند Google بسیار محبوب شده است و به جای فضاهای کار فردی، فعالیت­های گروهی تأکید می­شود.

اگر می­خواهید در شرکت خود جو عمومی و تیمی داشته باشید، در طراحی به جای استفاده از میزهای جداگانه، استفاده از میز کار گروهی استفاده کنید که می­تواند شما را به این هدف برساند. مدولار بودن سیستم احساس پویایی بیشتری به سبک شرکت می­بخشد. این پویایی باعث می‌شود که با گسترش و توسعه تیم­ها یا بخش­ها، نیاز نباشد که دکوراسیون شرکت را تغییر دهید تا با نیازهای متغیر شرکت شما سازگار شود.

ساختار مدولار در مقایسه با طراحی جداول بزرگ جداگانه باعث استفاده بهینه از فضا می‌شود. بدون صرف هزینه بیشتر و جابجایی به مکانی بزرگتر، می­توانید افراد بیشتری را در فضای کمتری اسکان دهید. این چیدمان­های کارآمدتر همچنین به شما امکان می‌دهد از یک سطح کار برای یک پریز برق و یک کابل شبکه استفاده کنید و تعداد کل اجزای مورد نیاز برای خرید را کاهش دهید.

تغییرات محیطی یا بازسازی های پیش بینی شده نیز بهترین دلیل برای استفاده از سیستم مدولار است. اگر مطمئن نیستید که فضای کار شما در آینده چگونه خواهد بود، بنابراین ممکن است انعطاف پذیری این نوع طرح را دوست داشته باشید و بدون متحمل شدن هزینه­های بیش از حد برای فضای جدید بتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از دیوار­های مدولار این است که بسیاری از آن‌ها توانایی جذب صدا و آکوستیک را دارند و همچنین می­توانند در زاویه های مختلف از 180 تا 90 درجه در فضا تنظیم شوند. اما مهمترین مزیت پارتیشن اداری مدولار این است که به همان راحتی که راه اندازی می­شود، برچیده می­شود. به این ترتیب می­توانید در صورت لزوم رویدادها یا سایر اقدامات مهم آنها را حذف و مجدد برپا کنید.

در سایت http://www.mokaabgroup.comاین نوع پارتیشن اداری را می توان در مدل‌های مختلف سفارشی داد. از پانل­های چوبی سنتی گرفته تا مدل‌های مدرن فلزی و شیشه­ای. به گفته ناظران عینی، این پارتیشن­ها جزئی جدایی ناپذیر از معماری ساختمان اداری محسوب می­شوند.

 

کاربرد دیوا­رهای اداری مدولار در ایجاد حریم خصوصی

یکی از مقرون به صرفه­ترین روش­های ایجاد حریم خصوصی در طراحی داخلی فضای اداری، استفاده از دیوار­های اداری مدولار است. منظور ما از پارتیشن اداری مدولار، پارتیشن مستقل است که می­تواند به هم متصل شود و دیوا­های موقتی در اندازه­های مختلف ایجاد کند.

این پارتیشن ها را می­توان به روش­های مختلف در کنار یکدیگر قرار داد. به این ترتیب می­توانیم با یک پارتیشن اداری مدولار نمای آزار دهنده را به فضاها محدود کنیم یا یک اتاق بزرگ را به قسمت‌های مختلف تقسیم کنیم.

جمع بندی

سبک مدولار به شما امکان می­دهد تا متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود آن‌ها را نصب و محیط کار را شخصی سازی کنید. برای شرکت­هایی که رشد سریع دارند و یا می­خواهند طرحی با انعطاف پذیری بالا ایجاد کنند، طراحی این سیستم راه حل مناسبی است و به شرکت اجازه می­دهد تا به سرعت با یک محیط کار در حال تغییر سازگار شود.

وقتی شما این نوع طراحی را انتخاب می­کنید، به هر آنچه برای طراحی داخلی اداری شیک و البته تطبیقی ​​نیاز دارید، می­رسید. این اجزا قابل جابجایی می­باشند، اضافه یا حذف می‌شوند و به هر طریقی که شما تمایل دارید در محیط کار شما جای می­گیرند. به همین دلیل است که آن‌ها به عنوان سیستم های مدولار شناخته می­شوند، به عبارتی یک سیستم کامل از اجزای مورد نیاز برای ایجاد یک محیط کار به شمار می‌آیند. همچنین لازم به ذکر است که مدولار بودن سیستم به شما امکان می­دهد که راه حل‌های انعطاف پذیر ایجاد کنید و همراه با ابتکارات قابل توجه، سریع و کارآمد با فضای خود سازگار شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول