اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چشم باشگاه پرسپولیس به کمک هواداران، رئیس هیات مدیره به دنبال رای در صفحات اینستاگرامی سرخپوشان

آفت سوءاستفاده از حضور در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به اهداف سیاسی و کسب پست تبدیل به سوژه ای مهم در بین فوتبالی ها شده است.

چشم باشگاه پرسپولیس به کمک هواداران، رئیس هیات مدیره به دنبال رای در صفحات اینستاگرامی سرخپوشان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، این روزها سوژه داغ محافل فوتبالی حضور چهره های استقلالی و پرسپولیسی در انتخابات شورای شهر تهران است.

بعد از اینکه حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از راهیابی به انتخابات شورای شهر تهران بازماند، خبر رسید که وی در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری مشغول شده و از طرفی احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در ستاد انتخاباتی یکی دیگر از نامزدهای انتخاباتی حضور پیدا کرد اما ماجرای حضور مدیران فوتبالی در انتخابات فقط به همین جا ختم نمی شود و در باشگاه رقیب هم مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز بیکار ننشسته و با کاندیدا شدن در انتخابات شورای شهر تهران حسابی برای جلب توجه و کسب رای دست به کار شده است.

این در شرایطی است که وضعیت بد مالی باشگاه پرسپولیس بر کسی پوشیده نیست. باشگاهی که در مجموع پرونده های داخلی، خارجی و با احتساب مالیات های پرداخت نشده نزدیک به 200 میلیارد تومان بدهی دارد. آیا قابل تامل نیست چنین باشگاهی که پرونده های مالی اش روز به روز بیشتر می شود و موعد پرداخت آنها نزدیک تر، رئیس هیات مدیره اش به فکر انتخابات شورای شهر تهران و رسیدنش به این خواسته است؟

البته که نامزد شدن یک فرد برای انتخابات شورای شهر به خودی خود اشکالی ندارد اما نه برای کسی که رئیس هیات مدیره پرسپولیس است و از بابت حضور در این باشگاه و به واسطه مردمی و پرهوادار بودن به دنبال جلب توجه برای کسب آراء است. روز گذشته در اقدامی عجیب برخی از بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس در صفحات اینستاگرامی خود به تبلیغ برای رئیس هیات مدیره باشگاه پرداختند. آیا این سواستفاده از جایگاه این فرد در باشگاه پرسپولیس نیست؟

کاش مسئولان این باشگاه توضیح بدهند که چطور می شود این روزها در مورد حل مشکلات مالی و ارائه راهکار برای این برون رفت خبری رسانه ای نمی شود اما از اعضای تیم خواسته می شود برای رئیس هیات مدیره آن تبلیغات کنند؟

آیا دغدغه این روزهای اعضای تیم پرسپولیس جمع آوری رای برای مجید صدری است؟ شاید بد نباشد برای توضیح به افکار عمومی گفته شود از وقتی که وی به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه شده چه اقدامات مالی موثری برای این باشگاه انجام شده است؟ البته منظور از اقدامات قطعا ایجاد قرض و بدهی جدید برای این باشگاه نیست. شاید بد نباشد هواداران پرسپولیس بدانند مدیران این تیم چه درآمدزایی اصولی، بهینه و راه گشایی برای این باشگاه داشته اند. امیدواریم کمک از هواداران و اعلام شماره کارت برای دریافت کمک های مردمی جزو این راه های درآمدزایی تلقی نشود.

مدتی بود که باشگاه پرسپولیس همه برنامه های مجازی خود را از اپلیکیشن کارگزار به روبیکا منتقل کرد و به نظر می رسید این مسیری بود تا فضای درآمدزایی آنها تغییر کند اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که اپلیکیشن مذکور هم چندان رونقی به وضعیت مالی سرخ ها نداد و حتی فاکتورهای زیر 500 هزار تومانی به باشگاه ارائه کرده اند و در مجموع میزان درآمدزایی از طریق روبیکا کمتر از 40 میلیون تومان شده است. البته که در این باشگاه اصولا در خصوص نحوه درآمدزایی ها و استفاده از درگاه های اینترنتی هیچ توضیحی به هواداران داده نشده و هیچگاه به صورت شفاف در این زمینه اطلاع رسانی صورت نگرفته است. با توجه به این آمار کاش مسئولان این باشگاه بگویند دقیقا در مورد حل مشکلات مالی چه کرده اند و چه می کنند؟

نکته جالب تر افتتاح صفحه رسمی این باشگاه در یوتیوب است که به طرز شگفت انگیزی مجید صدری که کمتر اهل مصاحبه و توضیح دادن در مورد امورات باشگاه پرسپولیس است در این صفحه با هواداران به گفت و گو پرداخت. آیا بین کاندیدا شدن وی در انتخابات شورای شهر و زمان افتتاح صفحه یوتیوب پرسپولیس ارتباطی وجود دارد؟

به نظر می رسد مجید صدری کاملا با هدف و با علم به اینکه می خواهد در انتخابات شورای شهر شرکت کند قدم به باشگاه  گذاشت و از نحوه فعالیت های او در صفحه مجازی اش در اینستاگرام می توان این طور برداشت کرد که وی به دنبال جذب هواداران برای رسیدن به اهداف سیاسی و اجتماعی اش بوده است.

این وسط می ماند پرسپولیس و هوادارانش که به نظر می رسد این روزها برای رای آوردن رئیس هیات مدیره باشگاه آنها عزیز شده اند و گرامی.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول