اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان، پیشتاز در احداث شهرک‌های گلخانه‌ای

استاندار همدان با بیان اینکه همدان، از استان‌های پیشتاز در زمینه احداث شهرک‌های گلخانه‌ای است گفت: با توجه به همکاری بانک‌های استان در حمایت از طرح‌های در دست احداث، انتظار می‌رود همراهی بیشتری با طرح‌های گلخانه‌ای در استان داشته باشند.

همدان، پیشتاز در احداث شهرک‌های گلخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌‌های گلخانه‌ای در دست اجرای استان با بیان اینکه اجرای طرح‌های گلخانه‌ای تحرک عمده‌ای در حوزه اشتغال ایجاد خواهد کرد اظهار کرد: مسائل و مشکلات سایت‌های گلخانه‌ای به تفکیک شهرستان‌ها شناسایی و مورد بررسی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه احداث گلخانه‌ها همچون دیگر طرح‌ها، تا روزهای آخر دولت تدبیر و امید پیگیری خواهند شد تا تعیین تکلیف شوند گفت: دستگاه‌های مربوطه با نگاه فرابخشی در راستای حمایت و پشتیبانی از احداث و اجرای طرح‌های گلخانه‌ای کوشا باشند‌.

استاندار همدان با اشاره به اینکه گلخانه‌های استان می‌توانند به اشتغال فارغ التحصیلان این حوزه کمک موثری کند افزود: فراهم کردن زیرساخت‌ها، گلخانه‌‌ای، شهرک‌های صنعتی و طرح فراز انگور در اولویت باشد.

وی ادامه داد: با توجه به همکاری بانک‌های استان در حمایت از طرح‌های در دست احداث، انتظار می‌رود همراهی بیشتری با طرح‌های گلخانه‌ای در استان داشته باشند.

شاهرخی با بیان اینکه باید زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ کشت‌های گلخانه‌ای در استان فراهم شود گفت: ایجاد اشتغال پایدار در شهرک‌های گلخانه‌ای از مزیت‌ها و اهداف اصلی تاسیس این مجموعه‌ها به‌شمار می‌آید‌.

وی با اشاره به اینکه با به‌نتیجه رساندن طرح‌های در دست اجرا، همدان از استان‌های پیشتاز در زمینه احداث شهرک‌های گلخانه‌ای خواهد بود خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول