اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

با خلق حماسه سیاسی اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم/ انتخاب درست کشور را بیمه می‌کند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت در انتخابات ,و خلق حماسه سیاسی اقتدارمان را به نمایش بگذاریم و با انتخاب درست کشور را برای سال‌های سال بیمه کنیم.

با خلق حماسه سیاسی اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم/ انتخاب درست کشور را بیمه می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار کرد: باید برای انتخابات که موجب سرافرازی و اقتدار ایران است، تلاش کنیم و معتقدم در این راستا هرچه تلاش کنیم باز هم کم است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در خصوص لیست افرادی خاص در انتخابات شوراهای اسلامی شهر  تأکید کرد: بنده هیچ لیستی در شهر ندارم و از هیچ لیستی حمایت نمی‌کنم و به انتخاب مردم احترام می‌گذارم.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به انتقادات از عملکرد دولت و پاسخ به این پرسش که اگر رئیس جمهور ایران شوید اولویت نخست شما چیست؟ اظهار داشت: اعتقادم بر این است، اولین کاری که در کشور باید انجام شود هماهنگی قوا، ارگان‌ها و نهادهاست تا برآیند بالایی از کارهایی که انجام می‌شود برای کشور کسب شود، چنانچه اگر یک خودرو را تصور کنیم که دو چرخ آن در یک راستا و دو چرخ دیگر در راستای دیگر حرکت کنند، برآیند آنها صفر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی بین قوا در تعامل بهتر با جهان هم اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: ایران اگرچه اقتصاد شکست خورده‌ای به‌واسطه بی‌تدبیری و سوءمدیریت دارد، اما کشوری غنی و دارای ظرفیت‌های زیادی است، جزو بزرگترین کشورهای نفتی و گازی جهان است و معادن زیادی دارد که تنها در استان کرمان 72 ماده معدنی ارزشمند وجود دارد، بنابراین این همه ثروت با مدیریت خوب و هماهنگ می‌تواند به خدمت کشور درآید و مردم منتفع شوند و ایرانی مقتدر داشته باشیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به اینکه جناح‌بازی و چپ و راست و دوقطبی بودن از کشور رخت بربسته و اصل بر شایسته‌سالاری است، گفت: کشور در حال تک‌قطبی شدن یعنی انقلابی‌گری به معنای واقعی‌ست.

حجت‌الاسلام جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، این موضوع را موجب اقتدار نظام دانست و تصریح کرد: حضور حداقلی موجب ضعف کشور و خوشحالی آمریکا و اسرائیل می‌شود چراکه آنها خط و نشان کشیده‌اند که هرکاری برای حضور اندک مردم در انتخابات انجام می‌دهند تا انتقام شکست اسرائیل از غزه را بگیرند.

وی ابراز کرد: باید با خلق حماسه سیاسی اقتدارمان را به نمایش بگذاریم و با انتخاب درست کشور را برای سال‌های سال بیمه کنیم و بار دیگر شکستی برای دشمنان نظام و ملت ایران رقم بزنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول