اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| بررسی بازی‌های امشب؛ آغاز سخت اسپانیا در اروپا ؛ سوئد در راه شگفتی‌سازی +عکس و فیلم

امروز در چهارمین روز مسابقات یورو در مهمترین جدال تیم ملی اسپانیا به مصاف سوئد خواهد رفت و یکی از جذاب‌ترین مسابقات را برگزار خواهد کرد.

یورو 2020| بررسی بازی‌های امشب؛ آغاز سخت اسپانیا در اروپا ؛ سوئد در راه شگفتی‌سازی +عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در چهارمین روز از مسابقات یورو 2020، 3 بازی در ساعات مختلف برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها تیم ملی اسپانیا در اولین گام به مصاف سوئد خواهد رفت.اسپانیا که با ترکیبی جدید و با هدایت لوئیس انریکه پا به میدان گذاشته می‌خواهد نشان دهد که یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت است. از طرف دیگر سوئد نیز می‌خواهد نشان دهد که می‌توان به یکی از شگفتی‌سازهای این یورو بدل شود. 

در جدول و گزارش زیر سعی داریم به صورت مختصر در خصوص بازی‌های امروز یورو 2020 صحبت کنیم:

بازی ساعت مکان نتایج 6 بازی اخیر نتیجه آخرین رویارویی
گروه D | اسکاتلند - چک 17:30 همپدِن پارک گلاسکو اسکاتلند

اسکاتلند: 2 برد - 3 تساوی و یک باخت

چک: 3 برد - 2 باخت و یک تساوی

اسکاتلند یک - چک صفر (2020 - لیگ ملت‌های اروپا)
گروه E| لهستان - اسلوواکی 20:30 سن پترزبورگ روسیه

لهستان: یک برد -3 تساوی - 2 باخت

اسلوواکی: یک برد - 4 تساوی - یک باخت

لهستان صفر - اسلوواکی 2 (2013 - بازی دوستانه)
گروه E | اسپانیا - سوئد 23:30 لاکارتوخا اسپانیا

اسپانیا: 3 برد - 3 تساوی

سوئد:‌5 برد - یک باخت

سوئد یک - اسپانیا یک (2019 - مقدماتی یورو)

*اسکاتلند - چک 

اسکاتلند با استیو کلارک به سختی توانست به یورو برسد ولی جزو تیم‌های پدیده امسال نام گرفته است. آنها با مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و باتجربه پا به میدان گذاشتند و باید دید چه عملکردی می‌توانند در این یورو و پس از مدت ها انتظار به ثبت رسانند. 

بازیکنان اصلی اسکاتلند در این رقابت اندی رابرتسون، مدافع چپ پای لیورپول است. البته جان مک‌گین نیز یکی از عناصر مهم در تیم کلارک محسوب می‌شود. بازیکنی که در این فصل در استون ویلا درخشان ظاهر شد و توانست عملکرد خوبی از خود به ثبت رساند.

از طرف دیگر چک، با توماس سوچک و پاتریک شیک چشم به گلزنی در این مسابقات دارد تا بتواند به عنوان تیم سوم هم شده که مرحله بعدی صعود کند. 

 

*لهستان - اسلوواکی

اسلوواکی پس از سال 2016 دوباره در یورو حاضر شده تا بتواند عملکرد خوب دوره گذشته را تکرار کند. این تیم با اینکه همشیک را در اختیار ندارد ولی با بازیکنانی مثل رابرت بوزنیک امیدوار است بتواند نتیجه خوب و قابل قبولی کسب کند. 

لهستان اما با لواندفسکی چشم به گلزنی در خط حمله دارد. البته انتقادها از مربی این تیم یعنی پائولو سوسا بسیار فراوان بوده و خیلی‌ها معتقد هستند که او نتوانسته عملکرد خوبی در لهستان داشته باشد. به گفته کارشناسان لهستان با سوسا تیم منفعلی بوده و نتوانسته آمار خوبی کسب کند. 

 

 

*اسپانیا - سوئد

بی‌شک مهمترین بازی امشب دیدار اسپانیا و سوئد است. 2 تیمی که مدعی اصلی صعود به مرحله بعدی در گروه E مسابقات به شمار می‌روند. اسپانیا با تیمی متحول شده با لوئیس انریکه و با حضور بازیکنان جوان در اندیشه این است که بتواند خود را دوباره اثبات کند. نبود راموس می‌تواند ضربه بزرگی به اسپانیا بزند ولی این تیم با زوج پائو تورس و آیمریک لاپورت می‌خواهد در زمینه دفاعی آماری متفاوت را به ثبت رساند. از حضور بازیکانی مثل پدری، جرارد مورنو و مارکوس یورنته نیز می‌توان به عناصر اصلی تیم اسپانیا اشاره کرد. 

اما سوئد پس از درخشش در جام جهانی 2018 می‌خواهد روند پیشرفت خود را جین اندرسون تکمیل کند و در یورو به یک آمار خیره کننده دست یابد. سوئد بی‌شک جزو تیم‌هایی است که می‌تواند به شگفتی‌ساز امسال بدل شود.البته بسیاری معتقد هستند که نبود زلاتان به این تیم ضربه خواهد زد و حضور او می‌توانست امید و روحیه‌ای فراوان در رختکن ایجاد کند. 

از ستاره‌های بزرگ این تیم می‌توان امیل فورسبرگ و الکساندر آیزاک اشاره کرد. بازیکنانی که در تیم‌های باشگاهی شان عملکرد فوق العاده ای به ثبت رساندند. 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول