اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بانک اهداف جدید در غزه مشخص کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بحبوحه تغییر کابینه و راهپیمایی تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها، بانک هدف جدیدی را در غزه مشخص کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بانک اهداف جدید در غزه مشخص کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) بانک اهداف جدیدی را در منطقه غزه مشخص کرد تا در هر رویارویی احتمالی مورد استفاده ارتش این رژیم قرار گیرد.

به نوشته وبسایت عرب۴۸، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که این بانک اهداف متشکل از صدها هدف در خلال جنگ ماه گذشته غزه جمع‌آوری و در شرایطی به فرماندهان ارتش ارائه شده است که گروههای فلسطینی به خصوص حماس و جهاد اسلامی در خصوص تبعات برگزاری راهپیمایی «پرچم» از سوی صهیونیست‌های تندرو هشدار داده‌اند.

طبق این گزارش، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین گزارشی از سناریوهای احتمالی و سطوح احتمالی درگیری در صورت وقوع جنگ دیگری در غزه را ارائه کرده است.

شبکه ۱۲ اسرائیل سپس گفت که مقامات امنیتی اسرائیلی در خصوص برگزاری راهپیمایی صهیونیست‌ها در بیت‌المقدس و مجاورت مسجدالاقصی گفته‌اند که این مراسم می تواند موجب شعله‌ور شدن منطقه شود، به خصوص اینکه حماس گفته است که اجازه بی‌حرمتی به مسجدالاقصی را نخواهد داد.

با این حال شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی مدعی شد که طبق پیش‌بینی سرویس‌های امنیتی این رژیم، حماس واکنش شدیدی به راهپیمایی پرچم نشان نخواهد داد و به نظر نمی‌رسد که بخواهد دست به شلیک موشک بزند، اما احتمال انجام عملیات در داخل کرانه باختری وجود دارد.

پلیس رژیم صهیونیستی جمعه گذشته اعلام کرد که با نهادهای صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس اشغالی به نام «راهپیمایی پرچم» در روز سه شنبه موافقت کرده است.

طبق این توافق راهپیمایی از خیابان «هنِفیئیم» به سمت خیابان «سلطان سلیمان» و سپس میدان «باب العامود» امتداد خواهد یافت و شهرک‌نشینان صهیونیست در این میدان و در نزدیکی مسجدالاقصی مراسم رقص و شادی برپا خواهند کرد و پس از آن به سمت میدان «تساهَل» و خیابان «باب الخلیل» حرکت خواهند رفت تا در نهایت به دیوار «براق» برسند.

بنابراین بخشی از این مراسم تحریک‌آمیز در بخش محله‌های مسلمان‌نشین و بخشی نیز در محله‌های یهودی‌نشین انجام خواهد گرفت.

«غازی حمد» عضو دفتر سیاسی حماس امروز در واکنش به قصد رژیم صهیونیستی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم» گفت که به نظر می‌رسد تل‌آویو از پاسخ اخیر غزه عبرت نگرفته و مقاومت برای نشان دادن ضرب شستی دیگر به این رژیم آماده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول