اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تعبیه 37 پارک ویژه معلولین در سطح شهر زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۳۷ مورد تابلو پارک ویژه معلولین برای رفاه حال افراد دارای معلولیت و جانبازان در سطح شهر تعبیه شد.

تعبیه 37 پارک ویژه معلولین در سطح شهر زنجان

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی برای پنجمین سال متوالی در حال اجراست، اظهار کرد: خوشبختانه حساس سازی و فرهنگ سازی در زمینه مناسب سازی در طول سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان بیان کرد: با پیگیری دبیرخانه مناسب‌سازی و همت اداره حمل و نقل و مهندسی ایمنی ترافیک شهرداری زنجان تعبیه ۳۷ مورد تابلو پارک ویژه معلولین برای رفاه حال افراد دارای معلولیت و جانبازان در سطح شهر، انجام شد.

محمدی ادامه داد: یکی از اقدامات موثر دبیرخانه مناسب‌سازی استان ارزیابی مناسب‌سازی و دسترس‌پذیری بانک‌ها در چهار آیتم (ورودی اصلی، آسانسور، سطوح شیبدار و فضای بهداشتی) است که مشکل اغلب بانک‌ها عدم امکان مناسب‌سازی ورودی بانک با توجه به ضوابط شهرداری‌ها است که مساعدت و راهکار توسط شهرداری با توجه به ایجاد سد معبر در تعبیه رمپ ورودی را خواستار شدند.

وی تصریح کرد: تصویب ردیف بودجه برای مناسب سازی معابر توسط شهرداری‌ها می‌تواند سرعت مناسب‌سازی شهری و اماکن عمومی را افزایش دهد و زنجان را به شهر مهربان با افراد دارای معلولیت تبدیل کند.  

محمدی قیداری افزود: امدادخواهی ناشنوایان یکی از معضلات عمده در مسیر مناسب‌سازی و یاری به افراد دارای معلولیت شنوایی هست که طراحی و ساخت اپلیکیشن‌ها توسط اورژانس، آتش‌نشانی و... می‌تواند یاری بخش باشد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: ارزیابی مناسب‌سازی دانشگاه‌ها برای حضور افراد دارای معلولیت  خوشبختانه در حال انجام است و این امر موجب تسهیل رشد تحصیلی این گروه خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول