اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آمریکا برای نابودی ایران هزینه‌ها کرده اما موفقیت از آن ماست

امام جمعه ایلام گفت: دشمن دائم در تلاش بوده تا از مشارکت ایرانی‌ها در عرصه‌های مختلف جلوگیری کند و در همین زمینه هزینه‌ها کرده اما هر بار با شکست مواجه شده است.

آمریکا برای نابودی ایران هزینه‌ها کرده اما موفقیت از آن ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار عصر امروز در نشست صمیمی اصحاب رسانه پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم در سرنوشت خود باید سهیم باشند و تلاش شود تا دغدغه‌های مردم را پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از ما حق توحش می‌گرفتند و مجلس شورای ملی پذیرفت که ما وحشی هستیم و کاپیتولاسیون تصویب کرد که اگر ایرانی کشته شود حق شکایت ندارد، افزود: اما ما با اقتدار خود از این ذلت خارج شدیم آنها برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش کردند اما باز نتوانستند، موفق شوند.

امام جمعه ایلام به قدرت و عزت ایران اشاره کرد و ادامه داد: ایران کماکان وحدت دارد مردم ما با وحدت خود توانسته‌اند ابر قدرت آمریکا را به چالش بکشند، آمریکایی که از ما حق توحش می‌گرفت اکنون جرئت ندارد دست از پا خطا کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد بین‌المللی قدرت نمایی می‌کند، آمریکا هزینه کرد تا جهوری اسلامی را از بین ببرد اما موفق نشده است.

امام جمعه ایلام گفت: اقتدار یعنی رهبر ایرانی اعلام کند بشار اسد بماند و ماند، آمریکایی‌ها در برابر موج انقلاب اسلامی که در درون آنها نفوذ کرده به چالش کشیده شده است؛ دشمن دائم در تلاش بوده تا از مشارکت ایرانی‌ها در عرصه‌های مختلف جلوگیری کند اما هر بار با شکست مواجه شده است. 

وی با اشاره به اینکه بالاترین گناه نا امیدی است، ادامه داد: دشمن حتی نمی‌تواند به ما تهاجم نظامی کند؛ مردم ما پاینند به خون شهدا هستند دشمن می‌خواهد مشارکت را پایین بیاورد، امیدها از ما بگیرد و یاس و ناامیدی را رواج بدهد اما نخواهد توانست.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول