اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نظری در واکنش به اختلاف هیات مدیره با مددی: فعلا مساله ما حل مشکلات باشگاه است/شرکت در ستاد انتخاباتی ارتباطی به کار استقلال ندارد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:در حال حاضر اولویت هیات مدیره حل مشکلات تیم نظیر پرداخت معوقات بازیکنان و درخواست سرمربی تیم برای حضور مربی ایتالیایی است.

نظری در واکنش به اختلاف هیات مدیره با مددی: فعلا مساله ما حل مشکلات باشگاه است/شرکت در ستاد انتخاباتی ارتباطی به کار استقلال ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت نظری بعد از نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز پیرامون موارد مختلف صحبت شد و یکی از نکاتی که هواداران منتظر آن بودند این بود که هیات مدیره مصوب کرد گابریل پین به جمع ما اضافه شود. در فصل جاری آقای نامداری امور او را متقبل می‌شود و در فصل آتی نیز برنامه‌های لازم انجام می شود.

وی در خصوص اینکه اختلافات بین هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال طی هفته های اخیر به وضوح دیده شده است، گفت: یکی از جدی ترین مشکلات ما معوقات بازیکنان است که امروز تصمیماتی درباره آن گرفتیم و مطمئنا اتفاقاتی در مورد این مسائل خواهد افتاد. الان موضع ما حل مشکلات بازیکنان و کادر فنی است که همه با هم باید این مسائل را حل کنیم. در این مسیر همه با هم در تلاش هستیم و مدیرعامل هم زحمت می کشد تا در دیدارهای آینده  و به خصوص در بازی با پرسپولیس در جام حذفی نتیجه خوبی کسب کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که درخواست فرهاد مجیدی از هیات مدیره در نشست امروز چه بود عنوان کرد: عمده درخواست های مجیدی دستیار ایتالیایی وی و همچنین بازیکنان مدنظر وی در فصل آتی و همچنین مطالبات بازیکنان است.

نظری در خصوص اینکه آیا لیستی برای فصل آینده به باشگه توسط مجیدی ارئه شد یا خیر گفت: قرار است سرمربی تیم در خصوص لیست فصل بعد با آقای عبدیان تعامل لازم را داشته باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص مطالبات بازیکنانی چون دیاباته و میلیچ گفت: معوقات 2 بازیکن جدا است و در حال تامین منابع هستیم تا زودتر این تعهد را عمل کنیم. در مورد اینکه با کدام بازیکنان تمدید می شود قرار است آقای عبدیان و مجیدی کار را پیش ببرند. لیست مجیدی مد نظر ما است و هر بازیکنی که او بخواهد در تیم ما می ماند و هر بازیکنی را که سرمربی نخواهد از استقلال جدا می شود. با توجه به اینکه لیستی هنوز ارائه نشده است فعلا صحبتی نمی‌کنم.

وی با اشاره به بدهی به 2 بازیکن خارجی آبی پوشان تاکید کرد: در مورد پرداخت معوقات بازیکنان  تفاوتی بین خارجی‌ها و داخلی نیست و پرداخت مطالبات آنها در دستور کار قرار دارد.

نظری در خصوص انتخاب مدیر آمادمی این باشگاه و اینکه این اتفاق چه زمانی رخ می دهد تصریح کرد: بدون تردید همه چیز در این زمینه با هماهنگی هیات مدیره پیش می رود. اگر این هفته وضعیت مشخص نشود قطعا هفته آتی تکلیف روشن خواهد شد.

وی در خصوص اینکه برخی از بازیکنان تیم های پایه استقلال اعلام کردند از این باشگاه جدا می شوند عنوان کرد: بی تردید برای ما وضعیت بازیکنان پایه مهم است. اتفاقا یکی از برنامه های مجیدی استفاده از ظرفیت گابریل پین علاوه برکمک به تیم بزرگسالان حضور و استفاده از وی در تیم های پایه است. ما همیشه تلاش کردیم بازیکنان مستعد و توانمندمان را حفظ کنیم.ما تلاشمان حفظ بازیکنان است ولی تشخیص اینکه بازیکنی در استقلال بماند یا خیر با خودش است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این روزها انتقادات فراوانی به حضور وی و مددی در ستادهای انتخاباتی برخی کاندیدای ریاست جمهوری مطرح می شود و چه پاسخی برای این اتفاق دارد، عنوان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است و طبیعتا هر ایرانی می‌تواند بر اساس اعتقادات و باورها کاندیدای مورد نظر خودش را انتخاب کند و این موضوع اصلا ربطی به گرایش افراد ندارد.

وی در خصوص اینکه آیا این کار ضرری به امروز اجرایی باشگاه می‌زند یا خیر گفت: بی تردید این موضوع ارتباطی به کار باشگاه ندارد.

نظری در خصوص وضعیت زمین تمرین تیم استقلال گفت: در مورد زمین برنامه ریزی‌هایی شده که استقلال زمین تمرین جداگانه داشته باشد. ما در حال تلاش هستیم و امیدواریم فصل بعد این مشکل خانه به دوشی را نداشته باشیم.در این حوزه هم آقای نامداری و هم مدیرعامل و هیات مدیره تلاش می‌کنیم که این مشکل حل شود.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا قرارداد کمپ ناصرحجازی با شرکتی که زمین به آن واگذار شده در جریان است گفت: این قرارداد در حال فسخ است ولی هنوز نهایی نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول