اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کاندیداها را باید از کارنامه و عملکردشان بشناسیم

دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت: ما وظیفه داریم از میان کاندیداهای خوب، فرد اصلح را انتخاب کنیم لذا بهتر است افراد را از کارنامه و عملکردشان بشناسیم.

کاندیداها را باید از کارنامه و عملکردشان بشناسیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، حجت الاسلام قاسمعلی نوچمنی مشاور سابق وزیر آموزش و پرورش و دبیر کل جبهه حامیان ولایت در مراسم حامیان آیت الله رئیسی در امام‌زاده علی‌اکبر(ع) چیذر اظهار کرد: یکی از مسؤولان فرودگاهی با گریه به من گفت با امضاء رئیس کل بانک مرکزی چمدان چمدان دلار و یورو را دارند از مرز خارج می‌کنند، ما جلو گیری می‌کنیم و می‌گویند به شما ربطی ندارد قانونی و با مجوز بانک مرکزی است می‌خواهیم ببریم و تبدیل کنیم.

وی افزود: اگر شما امروز می‌بینید در داخل و خارج بر علیه رئیسی قیام کردند برای این است که می‌دانند فردا اگر رئیس جمهور بشود همه اینها به تله می‌افتند زیرا بنده ۲۰ سال است که آقای رئیسی می‌شناسم و دیدگاه‌های او را می‌دانم و آقای رئیسی از این صنف نیست.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت خاطرنشان کرد: همه این هفت نفر آدم‌های خوبی هستند و مورد تایید شورای نگهبان می‌باشند و ما وظیفه داریم از میان خوب، اصلح و خوبتر را انتخاب کنیم و بهتر است افراد را از کارنامه و عملکردشان بهتر بشناسیم.

حجت الاسلام نوچمنی بیان کرد: خیلی از مسؤولان ما بیشتر مشغول هستند تا اینکه مسؤول باشند، مسؤول کسی است که وقتی پشت میز قرار می‌گیرد بدن او بلرزد، در مناظره‌ها به بعضی یاد دادند شما اینها را بگویید حتی اینکه دروغ و تهمت باشد و مردم این لحظه را گوش می‌کنند اما پیگیری نمی‌کنند دروغ است یا حقیقت.

وی ادامه داد: می‌خواهیم چهار سال سرنوشت‌مان را دست یک نفر بدهیم که در دین ما، امنیت ما، معیشت ما، سیاست خارجی ما و ازدواج و اشتغال ما تصمیم گیری کند آیا هرکسی می‌تواند بار این مسؤولیت را به دوش بکشد؟ اگر می‌خواهید یک مدیریت درست را ببینید و دست دزدان اجرایی را قطع کنید به فرد اصلح رای دهید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول