اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در سمنان

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان گفت: پلیس برای ایجاد امنیت انتخابات در این استان در آمادگی کامل به سر می‌برد.

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن رستمیان عصر امروز در نشستی با مدیران و مسؤولان پلیس پیشگیری استان سمنان به اهمیت این دوره از انتخابات اشاره و تأکید کرد: با تمام توان خود در مسیر تأمین نظم و امنیت این رویداد حیاتی تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از ماه‌ها قبل جلسات پیشگیری با هدف برنامه‌ریزی منسجم برای امنیت‌آفرینی انتخابات در حال برگزاری است، افزود: این پلیس و یگان‌های زیرمجموعه آن در استان سمنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان از مدیریت انتظامی انتخابات سخن گفت و تصریح کرد: تجمیع امکانات و توانمندی‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی و ارائه آموزش‌های نوین و به‌روز ازجمله اقداماتی است که در این ایام با جدیت بیشتری پیگیری شد.

رستمیان بر حضور گسترده و پرشور کارکنان پلیس پیشگیری و خانواده‌های آنان در انتخابات تأکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم عموم مردم نیز همچون دیگر برهه‌های حساس انقلاب اسلامی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول