اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

واکنش رئیس‌جمهور آمریکا به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی

رئیس جمهور آمریکا در بیانیه‌ای تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی را تبریک و گفت که در انتظار تقویت روابط و ادامه همکاری با رژیم صهیونیستی است.

واکنش رئیس‌جمهور آمریکا به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا شامگاه یکشنبه بیانیه‌ای به مناسبت تشکیل کابینه جدید رژیم صادر کرد.

در بیانیه بایدن آمده است: «از طرف مردم آمریکا، من به "نفتالی بنت" و "یائیر لاپید" نخست وزیر جایگزین و وزیر خارجه و تمامی اعضای کابینه جدید اسرائیل تبریک می‌گویم. من در انتظار همکاری با نخست وزیر بنت برای تقویت تمامی جنبه‌ها روابط نزدیک و پایدار میان دو ملت هستیم».

در این بیانیه آمده است: «اسرائیل هیچ دوستی بهتر از ایالت متحده ندارد. پیوندی که مردم ما را متحد می کند گواه ارزش های مشترک ما و دهه ها همکاری نزدیک ما بوده و در حالی که ما به تقویت مشارکت خود ادامه می دهیم ، ایالات متحده همچنان در حمایت از امنیت اسرائیل تزلزل نخواهد داشت».

رئیس جمهور آمریکا در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: «دولت من کاملا به همکاری با کابینه جدید در پیشبرد امنیت، ثبات و صلح برای اسرائیلی‌ها، فلسطینی‌ها و مردم منطقه متعهد است».

ساعتی پیش در رای‌گیری انجام شده در کنست رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت توانست رای اعتماد لازم را بدست آورد تا به دوران نخست وزیر نتانیاهو پایان دهد.

در جلسه رای اعتماد، 60 نماینده کنست به کابینه بنت رای اعتماد داده و 59 نماینده با این کابینه مخالفت کردند.

پس از رای اعتماد کنست به نفتالی بنت، وی مراسم سوگند را برگزار کرد تا به 12 سال دوران نخست وزیری نتانیاهو پایان داده و از این پس نتانیاهو در کنست، ریاست احزاب مخالف کابینه را بر عهده خواهد داشت.

بدین صورت، نفتالی بنت، سیزدهمین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس سی و ششمین کابینه این رژیم شد.

«یائیر لاپید» نیز در نشست کنست سوگند یاد کرد تا به عنوان دومین نخست وزیر جایگزین در تاریخ رژیم صهیونیستی لقب بگیرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول