اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مراکز داده مایکروسافت در ایام کرونا تبدیل به خوابگاه شد

یکی از مدیران مایکروسافت می گوید در ایام شیوع ویروس کرونا، پایگاه های داده این شرکت به محلی برای خواب و استراحت کارمندان مبدل شده بود.

مراکز داده مایکروسافت در ایام کرونا تبدیل به خوابگاه شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، بر همین اساس کارکنان یادشده برای اینکه در راه بندان ناشی از خروج مردم از شهرها قبل از آغاز محدودیت های رفت و آمد گرفتار نشوند ترجیح می دادند اصلا از مراکز داده مایکروسافت خارج نشوند.

به گفته کریستن روبی دیملو معاون عملکرد و منابع انسانی مایکروسافت، این شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا تغییراتی را در مراکز داده خود ایجاد کرد تا اطمینان یابد که کارکنان در محل کار خود احساس امنیت دارند.

بسیاری از شرکت های برتر فناوری در ایام اوج شیوع ویروس کرونا تلاش کردند تا کارکنان خود را به دورکاری تشویق کنند. در این بین با توجه به حساسیت برخی مشاغل چاره ای جز حضور آنها در محل کار خود نبود. ولی رفت و آمد این افراد از محل کار به منزل نیز خطراتی را برای سلامتی آنها در پی داشت و لذا برخی از این افراد ترجیح دادند تا از محل کار خود خارج نشده و به طور دائم در آن حضور داشته باشند.

پایگاه های داده مایکروسافت محل ارائه خدمات کلود این شرکت و سرویس هایی مانند «مایکروسافت تیمز» است و لذا عدم اختلال در عملکرد آنها باید به طور دائمی کنترل شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول