اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روایت امیرخانزادی از حضور سهند و مکران در اقیانوس اطلس/ دشمن به دستپاچگی افتاده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور باصلابت امروز ناوشکن سهند و ناو بندر مکران در اقیانوس اطلس نمایش توانایی علمی و نظامی کشور است که دشمن را به دستپاچگی انداخته است.

روایت امیرخانزادی از حضور سهند و مکران در اقیانوس اطلس/ دشمن به دستپاچگی افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز در مراسم تحویل ناوشکن دنا و مین روب شاهین به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز ساخت و توسعه چنین آرایه‌های عظیم نظامی نشانه عمق توانمندی کشور در عرصه‌های متنوع نظامی و علمی است که ماحصل آنها به چنین سازه‌هایی ختم می‌شود که مظهر اقتدار و اراده کشورند.

وی افزود:امروز ناوشکن سهند و ناوبندر مکران در اقیانوس اطلس نمایش توانایی های علمی و نظامی کشور است و اولین حضور در اقیانوس اطلس است که استکبار دستپاچه شده و او را به محاسبه اشتباه انداخته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: این پیام صلح و مودت با ملت‌های آزاده جهان است و نمایش اقتدار ملت ایران در گام دوم انقلاب است.

امیرخانزادی ادامه داد: به فرموده فرمانده معظم کل قوا، دریاهای آزاد متعلق به همه ملت ها است و نفس حضور در دریا، قدرت است و چشم اندازهای روشنی از خیزش تمدنی ایران را در دریاها در پیش روی همه ما قرار دارد.

وی بیان داشت: آرایه‌های دریایی قدرت آفرین به دست توانای وزارت دفاع و توسط جوانان بصیر است که شکل و ساختار یافته و ما این راه را با قدرت ادامه خواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان گفت: حضور در دریاهای آزاد حق ماست و هیچ نهیبی را نپذیرفته و زیر بار هیچ قلدری نخواهیم رفت. این تابعی از سیاست‌های دفاعی کشورمان است که جان بر کف بر سر تحقق آن ایستاده ایم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول