اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست دبیرکل کانون دانشگاهیان از کاندیداهای انقلابی برای کناره‌‌گیری به نفع رئیسی

دبیرکل کانون دانشگاهیان گفت: کاندیداهای جبهه انقلاب همه با برنامه وارد عرصه شدند و در سال‌های گذشته برای برنامه خود تلااش کرده‌اند اما بهتر است به نفع آیت‌الله رئیسی که وضعیت بهتری دارد کنار بروند و انشالله اتفاقات سال ۹۲ تکرار نشود.

درخواست دبیرکل کانون دانشگاهیان از کاندیداهای انقلابی برای کناره‌‌گیری به نفع رئیسی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در نشست نقد و بررسی مناظره‌های انتخاباتی و در جمع اساتید دانشگاه‌ها گفت: کاندیداهای جبهه انقلاب در مناظره سوم نشان دادند که دست پری دارند و در مقابل، کاندیداهای اصلاح‌طلب و کارگزارانی بیشتر سعی داشتند با تخریب دیگران خودشان را اثبات کنند.

وی با اشاره به اظهارات همتی در مناظرات افزود: آقای همتی از یک سو می‌گوید ۶ ماه است در حال تخریب من هستند و از طرفی می‌گوید من دو ساعت مانده به پایان ثبت نام ها، به ستاد انتخابات رفته و ثبت نام کردم! اصلا وقتی کسی نمی‌دانست که او می خواهد ثبت نام کند چگونه می توانست او را تخریب کند.

این استاد دانشگاه یادآور شد:‌ در این مناظرات کاندیداهای جبهه اصلاحات و کارگزاران با دروغ‌های های مختلف و با تحریف حقایق و ناقص بیان کردن مطالب سعی داشتند که مردم را جذب خودشان کنند. اینها ۴۰ سال است در قدرت هستند و مسئولیت‌های مختلف دارند اما به گونه‌ای رفتار می کنند که انگار تاکنون مسئولیتی نداشتند.

حسینی اظهار داشت: اینها بودند که وعده دادند قرار است چنان رونق اقتصادی ایجاد کنند که دیگر مردم نیاز به یارانه نداشته باشند! اما حالا دیگران را مقصر می دانند! اینها اروپا و آمریکا را همه دنیا می بیند و ظرفیت‌های کشورهای همسایه و کشورهای منطقه را نادیده گرفتند. اینها فقط شعار دادند و فقط به دنبال این بودند که با آمریکا رابطه برقرار کنند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: ما اهل تعامل با کشورها هستیم، اما این‌گونه نیست که ما فقط بخواهیم امتیاز بدهیم و چیزی هم عایدمان نشود. 

حسینی تصریح کرد: می گویند نیروهای انقلابی اگر روی کار بیایند اجازه نمی‌دهند که سرمایه گذاری خارجی در کشور صورت گیرد اما هشت سال است که دولت در اختیار اینها بوده پس چرا خودشان این کار را نکردند! اینها با بیان چنین ادعاهایی سعی می‌کنند که یک چهره نادرستی از رقیب شان بسازند.

 دبیرکل کانون دانشگاهیان ادامه داد: اگر الان برخی از مردم تمایلی به رای دادن ندارند به دلیل عملکردی است که اینها در دولت داشتند و به دلیل اینکه وعده هایی دادند و عمل نکردند.

وی اظهار داشت: از سویی به صدا و سیما انتقاد می‌کنند و می گویند مردم تنها ۱۰ درصد اخبار خود را از صدا و سیما می‌گیرند و از طرفی هم تلاش می کنند در صدا و سیما بیشترین انتقادات را مطرح می‌کنند و علیه نظام هر چه می خواهند می‌گویند.

حسینی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت بنزین در کشور تاکید کرد: دولت با بی‌تدبیری در مسئله بنزین باعث ایجاد اعتراضاتی در کشور شد و اگر این روند درست اجرا شده بود و شفاف‌سازی صورت می‌گرفت به مردم فشار نمی آمد.

وزیر پیشین ارشاد یادآور شد: آقای مهرعلیزاده تا چند وقت پیش استاندار این دولت بوده اما حالا می‌گوید مردم صداقت می‌خواهند! بیان چنین حرف هایی از کسی که خودش مسئول دولت بوده عجیب است! مگر در همین دولت نبود که بحث حقوق های نجومی مطرح شد؟ مگر در همین دولت نبود که بدون برنامه‌ریزی بنزین را گران کردند؟ حالا هم که نامه آن رو شده است که آقای همتی از دولت خواسته بنزین گران شود. حتما آقای همتی می‌خواهد همان سیاستی که در افزایش قیمت بنزین پیش گرفت را در دولتش پیاده کند!

وی گفت: اینها از شفافیت سخن می گوید اما به نمایندگان مجلس که باید ناظر باشند اجازه نظارت نمی دهند!

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: در گذشته می‌توانستیم تحریم ها را دور بزنیم اما اینها آمدند و راه دور زدن تحریم ها را بستند و اطلاعات صرافی ها را لو دادند تا دیگر نتوانیم پول نفت را رد و بدل کنیم.

حسینی افزود: استفاده ابزاری از مسائلی مانند قومیت‌ها، بانوان و... درست نیست، اینها خودشان به روستاییان و به زنان اعتقادی ندارند اما به گونه‌ای حرف می‌زند که انگار مدافع این اقشار هستند.

این استاد دانشگاه افزود: کاندیداهای جبهه انقلاب همه با برنامه وارد عرصه شدند و در سال‌های گذشته برای برنامه خود تلااش کرده‌اند اما با توجه به اینکه در نظرسنجی ها آیت الله رئیسی وضعیت بهتری دارد امیدواریم کاندیدای انقلاب به نفع آیت الله رئیسی کنار بروند و انشالله مشکلی که ما در سال ۹۲ داشتیم تکرار نشود.

وی گفت: اینها سعی می‌کنند با بیان واژه هایی مانند تندروها، چهره نادرستی از کاندیداهای جبهه انقلاب نشان دهند اما شخصیتی مانند آیت الله رئیسی کسی است که مشکل حدود ۲۰۰۰ کارخانه را حل کرده و عملکرد شفاف و بسیار مثبتی دارد و در قوه قضائیه به داد مظلومان رسیده است، چنین شخصیتی اگر هم تندور باشد، در مبارزه با مفاسد است!

این استاد دانشگاه اظهار داشت: یکی از نگرانی های دشمنان این است که با روی کار آمدن دولت انقلابی و با انسجامی که در کشور ایجاد می‌شود مشکلات مردم برطرف شود و نارضایتی های مردم از بین برود و آن زمان دیگر نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

‏ وی اظهار داشت: همه ما باید در روزهای باقیمانده تا انتخابات با تمام توان و شب و روز تلاش کنیم و در فضای حقیقی و فضای مجازی فعالیت خود را برای حضور گسترده مردم و انتخاب کاندیدای اصلح با قدرت بیشتری پی بگیریم به شبهات و ابهامات پاسخ دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول