اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

میرزازاده: می‌دانستم فینال سنگینی خواهم داشت/امیدوارم با طلا دل مردم را شاد کنم

دارنده مدال طلای کشتی آسیا گفت: امیدوارم با مدال طلای المپیک دل مردم را شاد کنم.

میرزازاده: می‌دانستم فینال سنگینی خواهم داشت/امیدوارم با طلا دل مردم را شاد کنم

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قهرمانی‌اش در جام پیتلاسینسکی، اظهارداشت: تورنمنت لهستان جزو تورنمنت‌های رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی است و از سطح بسیار بالایی به ویژه در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برخوردار بود. ۹ تا ۱۰ نفر از کسانی که سهمیه المپیک گرفته و یا می‌خواهند در بازی‌های توکیو شرکت کنند، در این وزن حضور داشتند.

فرنگی‌کار طلایی کشورمان در تورنمنت لهستان گفت: ما زحمات زیادی کشیده بودیم. ۱۱ مرحله اردو پشت سر گذاشتیم و همه آمده بودند مزد زحمات خود را در این جام بگیرند. من قبل از مسابقات با کمک کادر فنی، حریفان را آنالیز کرده بودم و شناخت خوبی از آنها داشتم.

وی درباره مسابقه فینال و رقابت با علی اکبر یوسفی، خاطرنشان کرد: وقتی مسابقه برای کسب سهمیه المپیک باشد حساسیت خاص خود را دارد. من و یوسفی مدت‌ها داخل اردو با هم تمرین می‌کردیم و شیوه کشتی همدیگر را می‌دانستیم. پیش‌بینی می‌کردیم مبارزه سنگینی باشد. به همین دلیل وقتی ۲ نفر خیلی با هم تمرین کنند نتیجه هم نزدیک می‌شود. خدا را شکر می‌کنم توانستم فینال را پیروز شوم.

دارنده مدال طلای آسیا و جهان درباره پیش‌بینی‌اش از المپیک توکیو، عنوان کرد: زحمات زیادی کشیدیم، سختی‌ها، بالا و پایین زیادی داشتیم و به لطف خدا اینجا رسیدیم. از مربیان سازنده در شهرم و همین طور کادر فنی تشکر می‌کنم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم برای المپیک توکیو با مدال طلا دل مردم کشورم را شاد و گوشه‌ای از تلاش زحمت‌کشان کشتی را جبران کنم.

فرنگی‌کار کشورمان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم درباره اینکه مردم و مسئولان از کشتی انتظار زیادی در المپیک دارند، این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: کشتی ورزش اول کشور است و مردم انتظار دارند کشتی جور بقیه تیم‌ها را در المپیک بکشد. همه کشتی‌گیران در آزاد و فرنگی تلاش می‌کنیم پاسخگوی این انتظار مردم باشیم و بتوانیم با مدال‌های خوشرنگ دلشان را شاد کنیم.

وی افزود: شاید این انتظارات روی ما فشار بیارود اما وقتی پای شادی مردم وسط باشد، این فشارها تبدیل به هیجان می‌شود و به ما امید می‌دهد بجنگیم و دل مردم را شاد کنیم.

میرزازاده درباره شناخت از حریفان المپیکی‌اش، یادآور شد: من از حریفان المپیکی‌ام شناخت دارم. در این مدت یا با آنها کشتی گرفتم و یا مبارزات آنها را رصد کرده‌ایم. سعی می‌کنم بعد از آنالیز روی مهارتهای خودم کار کنم تا بتوانم در المپیک مدال خوشرنگ بگیرم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول