اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نگرانی مردم لردگان از نداشتن فرماندار در ایام انتخابات/معاون سیاسی استاندار: سرپرست اختیار تام دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص نگرانی مردم لردگان از اداره شدن فرمانداری این شهرستان با سرپرست در ایام انتخابات، گفت: سعید صالحی برای سمت فرمانداری به وزارت کشور معرفی شده و حکم وی در روزهای آتی می‌رسد، با این وجود وظیفه برگزاری انتخابات را با اختیارات کامل فرماندار عهده‌دار است.

نگرانی مردم لردگان از نداشتن فرماندار در ایام انتخابات/معاون سیاسی استاندار: سرپرست اختیار تام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهرستان لردگان یکی از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت چهارمحال و بختیاری است که طبق تجربه سالیان گذشته در ایام انتخابات و به ویژه روز رأی‌گیری آبستن بی‌نظمی، تنش و بعضا درگیری‌ است.

از آنجایی که فرمانداری شهرستان لردگان مدتی است با سرپرست اداره می‌شود و با توجه به اینکه فرماندار به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان به عنوان هماهنگ‌کننده متولیان برگزاری انتخابات نقش مهمی دارد، نگرانی‌هایی برای مردم این شهرستان ایجاد شده است، لذا خبرنگار فارس این موضوع را از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری کرده است.

جعفر مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سعید صالحی در روزهای گذشته برای سمت فرمانداری لردگان به وزارت کشور معرفی شد و از وی مصاحبه به عمل آمد که حکم فرمانداری وی در روزهای آینده خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر طبق برنامه‌ریزی وزارت کشور هر کسی در سمت سرپرست فرمانداری شهرستانی باشد به طور کامل اختیارات فرماندار را دارد و با ابلاغ وزیر کشور توانایی برگزاری انتخابات را در آن شهرستان دارد.

وی خاطرنشان کرد: سعید صالحی که پیش از این در دفتر سیاسی استانداری مشغول به فعالیت بود از سمت قبلی خود ملغی شده و با استقرار در لردگان وظیفه برگزاری انتخابات را با اختیارات کامل فرمانداری عهده‌دار است.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول