اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سرعت زیاد، جان راننده پژو ۴۰۵ را در کرمانشاه گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت در ابتدای شهر «کرمانشاه» خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر هم زخمی شدند.

سرعت زیاد، جان راننده پژو ۴۰۵ را در کرمانشاه گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه، سرهنگ فضل‌الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه از برخورد دو دستگاه خودرو در میدان آزادگانورودی شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ساعت ابتدایی بامداد امروز (۲۴ خرداد) حوالی روستای چشمه‌سفید نرسیده به میدان آزادگان میان ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند رخ داد.

وی افزود: در این حادثه خودرو پژو ۴۰۵ به رانندگی جوانی ۲۷ ساله ابتدا به گاردیل کنار جاده و سپس از عقب با یک دستگاه خودروی سمند برخورد و سپس از جاده منحرف شده و دچار آتش‌سوزی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه با اشاره به پرتاب شدن راننده و سرنشینان پژو ۴۰۵ از خودرو پیش از آتش‌سوزی، ادامه داد: راننده این وسیله نقلیه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

شیری یادآور شد: همچنین ۲ سرنشین دیگر این خودرو که آقایی ۳۱ ساله و خانمی ۳۰ ساله بودند به همراه راننده ۲۶ ساله سمند نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان، علت وقوع این حادثه مرگبار را عدم توانایی راننده جان باخته خودرو پژو ۴۰۵ در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت زیاد اعلام کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول