اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

معلمان رأی‌اولی‌ها را برای انتخاب صحیح هدایت کنند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با آموزش بینش سیاسی به رأی‌اولی‌ها آن‌ها را در انتخاب درست یاری کنیم.

معلمان رأی‌اولی‌ها را برای انتخاب صحیح هدایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در نشست روشنگری با موضوع مشارکت فرهنگیان و دانش‌آموزان رای‌اولی در انتخابات 1400 گفت: حرکت و اتفاق خاصی در کشور در حال رقم خوردن است که هر برنامه و نگاه و بینشی در سرنوشت کشور اثر می‌گذارد جایگاه افراد در جامعه متفاوت است  و هر فرد باید مجاهدت شهدا را جبران و دینی که بر گردن دارد را ادا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: انقلاب میراثی از امام راحل است و آغاز آن در خرداد ماه بوده است و در طول سال‌هایی که گذشت اتفاق‌های عظیمی در خردادماه شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: دشمن در هر انتخابات برای عدم حضور مردم سعی می‌کند در بین مردم رخنه کند و همدلی، همراهی و انسجام مردم را خدشه‌دار نماید اما همواره به واسطه نگاه درست و آزاد‌اندیش مردم و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری اتفاق‌های خوبی در کشور افتاده است.

قائدامینی عنوان کرد: حضور ما در پای صندوق‌های رای در زندگی و سرنوشت نسل حاضر و آینده تاثیر‌گذار است و حضور ما می‌تواند اقتدار نظام را نشان دهد و یاس دشمنان را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ارتباط آموزش و پرورش در کشور با افراد بسیار گسترده است  و در کل کشور بیش از یک میلیون فرهنگی و نزدیک به 15 میلیون دانش‌آموز داریم که هر دانش‌آموز به همراه پدر و مادرش جمعیتی نزدیک به 30 میلیون نفر است و این نشان‌دهنده  اهمیت آموزش و پرورش و جمعیت حداکثری آن در کشور است و انتخاب هریک از این دانش‌آموزان در آینده شغلی، تحصیلی و معیشتی‌شان تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه جایگاه فرهنگیان در باب اعتماد و اعتباری که در بین مردم دارند بسیار مشهود است، افزود: در هر اتفاق سیاسی که در کشور افتاده است نقس سیاسی فرهنگیان گسترده بوده است و نگرانی و دلواپسی‌های آنان در باب معیشت و گله‌مندی‎های اقتصادیشان باید رفع شود و نباید هیچ کدام از مشکلات باعث بی‌مهری به نظام شود.

قائدامینی با بیان اینکه فرهنگیان باید وظیفه تاثیرگذاری و ارشاد را دنبال کنند، گفت: باید نگاهمان به رای‌اولی‌ها باشد و به آنان مسایل سیاسی و اهمیت آن و بینش صحیح سیاسی را بیاموزیم و آن‌ها را به انتخاب درست هدایت کنیم.

انتهای پیام/68032   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول