اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاج صفی:دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و جذاب است/ امیدوارم با 3 امتیاز مردم را خوشحال کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و البته جذاب و پر گل بوده است.

حاج صفی:دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و جذاب است/ امیدوارم با 3 امتیاز مردم را خوشحال کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیمی ما چه از نظر فنی و چه از نظر روحی و روانی بازی به بازی  خیلی بهتر شده و تیم ما برای بازی فردا آماده است.

وی افزود: همه می‌دانیم بازی سختی داریم. دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و البته جذاب و پر گل بوده است.امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب از آب در بیاید و در نهایت بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و همه مردم را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص فضایی که بر تیم ملی حاکم است عنوان کرد: از روزی که به بحرین آمدیم شرایط را درک کردیم و می‌دانستیم امتیازات ساده‌ای را در دور رفت از دست دادیم به همین دلیل همقسم شدیم که اینجا جای امتیاز از دست دادن نیست. با هم صحبت کردیم و همه تمرکز کردیم تا از این گروه صعود کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان لیاقت صعود از این گروه را دارد و همه ما بازیکنان یک هدف داریم که از این مرحله بالا برویم. خوشبختانه جو فوق‌العاده ای در تیم ما حکمفرما شده و پیشکسوتان فوتبال و مردم از ما حمایت کردند و به همین دلیل تیم سرحال بود. انرژی مثبت همه مردم در این بازی ها به ما کمک کرد و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب را انجام بدهیم تا بتوانیم برنده بازی شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول