اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات رسالت صاحبان سخن نافذ است/ ضرورت احیای اعتماد اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از روحانیون به عنوان صاحبان سخن نافذ نام برد و از آنها خواست تا مردم را به صورت چهره به چهره با احیای اعتماد اجتماعی دعوت به حضور حداکثری در انتخابات کنند.

دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات رسالت صاحبان سخن نافذ است/ ضرورت احیای اعتماد اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ظهر امروز در همایش صاحبان سخن نافذ ویژه روحانیون بسیجی استان گلستان که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: قیام اهل‌بیت (ع) و قیام انقلاب اسلامی بر سه اصل مبتنی بر مکتب توحید، عدالت و کرامت است، اثر اجتماعی توحید، نفی طاغوت است، انقلاب اسلامی تاکید بر عدالت دارد که اثر اجتماعی آن هویت‌بخشی و برابری اجتماعی برای همه انسان‌هاست.

وی مولفه کرامت را از دیگر مهمترین اصول مکتب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: یکی از نکات مهم و ویژه‌ای که دین اسلام برای همه دنیا، ادیان و مذاهب حتی الحادییون، دارد، عدالت و کرامت اسلام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به آثار اجتماعی کرامت گفت: از آثار کرامت اختیار، انتخاب آگاهانه و مختارانه است و چه زیبا امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) این مؤلفه‌ها را در قله خودش در کرامت انسانی برای ما به نمایش گذاشتند.

* مکتب اسلام به روزترین، مترقی‌ترین و پیشرفته‌ترین نیازهای انسانی و مادی را در خود جای داده ‌است/ تمام جریانات اصیل تاریخی و مکتبی که به‌وجود آمده توسط روحانیون و علما بود

گرزین با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرف برای همه دنیا دارد، افزود: مکتب اسلام به روزترین، مترقی‌ترین و پیشرفته‌ترین نیازهای انسانی و مادی را در خود جای داده ‌است پرچم‌دار این کرامت و این فرهنگ خصوصا ما ایرانی‌ها امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) هستند.

وی بیان کرد: کریمه اهل‌بیت اگر به مقام والایی رسیدند باید در آن تدبر و تفحص کنیم، صرفاً با دعای پدر، نیایش و ولایت‌مداری نبود بلکه حرکت کریمه اهل‌بیت (س) به سمت ایران آن زمان برای لقاء به امام رضا (ع) و یک حرکت فرهنگی جریان‌ساز تاریخی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: رمز رسیدن به مقام شفاعت همه شیعیان صرفاً با دعا و تقوا نیست گرچه این‌ها تاثیر دارد، اما دعوت به فرهنگ‌سازی برای پیاده کردن منویات ولایت، انتخاب درست در لحظه حساس و تاریخ‌ساز این‌ها عواملی است که حضرت معصومه (س) را به این مقام بالا رساند.
گرزین گفت: امروز پرچم‌دار فرهنگ، تبیین‌گران فرهنگ و ابداع‌کننده این فرهنگ والای انسانی صاحبان سخن نافذ هستند، ظرفیت فوق‌العاده‌ای که در طلاب و روحانیون است در طول تاریخ نشان می‌دهد که تمام جریانات اصیل تاریخی و مکتبی که به‌وجود آمده توسط روحانیون و علما بود که در جهان اسلام و در جهان خارج از اسلام به چشم می‌خورد.

* جامعه روحانیت نیاز است در این لحظه حساس تاریخی با نفوذ کلام برای اسلام، بشریت و انقلاب اسلامی استفاده کنند

وی با تاکید بر اینکه جامعه روحانیت نیاز است در این لحظه حساس تاریخی با نفوذ کلام برای اسلام، بشریت و انقلاب اسلامی استفاده کنند، تصریح کرد: صاحبان سخن نافذ در این برهه رسالت سنگینی دارند تا شاهد حضور حداکثری باشیم، تلاش دشمن این است که اعتماد اجتماعی را از بین ببرد، طلاب و روحانیت می‌تواند این اعتماد اجتماعی را بازسازی و احیا کند.

* طلاب و روحانیون ضمن برنامه‌ریزی ویژه برای دعوت به انتخابات، ارتباط تلفنی و چهره ‌به ‌چهره را زیاد کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از طلاب و روحانیون استان خواست تا به‌صورت ویژه و چهره به چهره با مردم ارتباط‌گیری کنند و گفت: شایعات و شبهات در افکار عمومی سرازیر شده‌ است، باید مردم نسبت به این شبهات بصیر شوند، ارتباط تلفنی و چهره ‌به ‌چهره را زیاد کنید، برای دعوت به انتخابات یک برنامه‌ریزی ویژه کنید.

گرزین با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بیان کرد: یک هماهنگی با صداوسیما داشته باشید که صبح روز جمعه با هدایت شما روحانیون، جمع کثیری از مؤمنان، نمازگزاران، هیئت‌های مذهبی حتی قشر خاکستری که به شما اعتماد دارند از مسجد محل با توسل به امام‌زمان (عج) حرکت به سمت اولین صندوق کنید و آرای خود را به صندوق‌ها بریزید این کار الهام‌بخش است و برای تشویق مردم به حضور حداکثری موثر خواهد بود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول