اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی عراق: تیمی که بازی بهتری انجام دهد، برنده می‌شود/شناخت خوبی از ایران داریم

سرمربی عراق پیش از دیدار با ایران گفت: در این بازی حساس و بزرگ چیزهای کوچک تعیین کننده است.

سرمربی عراق: تیمی که بازی بهتری انجام دهد، برنده می‌شود/شناخت خوبی از ایران داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا(سه شنبه) در بازی آخر و سرنوشت ساز به مصاف عراق می رود تا تکلیف خود را برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی مشخص کند.

سرکو کاتانچ سرمربی عراق در نشست خبری این بازی گفت: من مربی فوتبال هستم و بدون شک برای برد وارد زمین بازی می شوم. در نهایت تیمی که در زمین برتر باشد به پیروزی می رسد. نمی خواهم درباره چیزهای دیگری صحبت کنم. ما می دانیم در کدام جایگاه قرار داریم و هر در توان داریم در این بازی می گذاریم.

وی افزود: ما بازیکنان آنها را دیدیم و آنها نیز نحو بازی بازیکنان ما را دیدند. می دانیم ایران چگونه بازی می کند و در مقابل آنها نیز می دانند ما چگونه بازی می کنیم.

سرمربی عراق ادامه داد: از من سوال می کنند چه تیمی برنده می شود؟ این بستگی به شرایط بازی دارد. هر تیمی که  عملکرد بهتری داشته باشد و قوی تر ظاهر شود،پ و البته کمی شانس داشته باشد، برنده می شود. جزئیات کوچک در این بازی های بزرگ همه چیز را تغییر می دهد. بعد از سوت آغاز بازی بازی دست بازیکنان است و ما در کنار زمین آنها را کمک می کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول