اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: «راهپیمایی پرچم» اقدامی تحریک‌آمیز و خطرناک است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تدارک رژیم صهیونیستی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم» را اقدامی تحریک‌آمیز و خطرناک خواند.

جهاد اسلامی: «راهپیمایی پرچم» اقدامی تحریک‌آمیز و خطرناک است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۴۸، کرانه باختری و قدس اشغالی را به عزیمت به سمت مسجدالأقصی و حضور گسترده در صحن‌های آن در روز سه‌شنبه فراخواند.

در این بیانیه آمده است که بار دیگر شاهد افزایش تجاوزات صهیونیست‌های افراطی با حمایت کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی در راستای تلاش برای اجرای طرح‌های یهودی‌سازی، شهرک‌سازی و تحمیل سیطره بر قدس و اجرای جنایت پاکسازی نژادی علیه ساکنان قدس هستیم.

طبق گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، در بیانیه جهاد اسلامی آمده است که «راهپیمایی پرچم» که رژیم صهیونیستی تصمیم دارد فردا سه‌شنبه آن را برگزار کند، اقدامی تحریک‌آمیز و خطرناک علیه مقدسات ما و تجاوزی علیه اعراب و مسلمانان است.

جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد که ملت فلسطین در نبرد دفاع از قدس و مسجدالأقصی یکپارچه و متحد بوده و هر زمان برای رویارویی فراگیر آماده است و بر این اساس ما همه فلسطینی‌ها در تمامی شهرها، روستاها، اردوگاه و مناطق مختلف را به بسیج عمومی برای مقابله با هر گونه تجاوزات صهیونیست‌ها دعوت می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است که مقاومت فلسطین در هر مکانی آماده مقابله با هر گونه تجاوز صهیونیست‌ها و پاسخ به آن است.

پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که با نهادهای صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس اشغالی به نام «راهپیمایی پرچم» در روز سه شنبه توافق کرده است.

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

علی‌رغم هشدارهای مقامات کابینه جدید رژیم صهیونیستی به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم که روزهای پایانی حضور در قدرت را طی می‌کند، وی اما به‌ دنبال اجرای سیاست «زمین سوخته» برای کابینه بعدی است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول