اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استقرار ۶ هزار و ۸۴۶ صندوق اخذ رای در استان تهران

استاندار تهران با اشاره به استقرار حدود ۶ هزار و ۸۴۶ صندوق اخذ رای در استان تهران گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات برای عزت و افتخار کشور حیاتی و ضروری است و مقدمات برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان تهران فراهم شده است.

استقرار ۶ هزار و ۸۴۶ صندوق اخذ رای در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در برنامه سلام تهران شبکه ۵ در مورد برگزاری انتخابات اظهار داشت: ۶ هزار و ۸۴۶ صندوق اخذ رای در استان تهران داریم که با توجه به شرایط کرونا هم تعداد شعب افزایش پیدا کرده و هم پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستورالعمل‌های لازم در روز انتخابات همچنین زمان تبلیغات مشخص شده است.

وی با بیان اینکه همچون انتخابات سال ۹۸ از استامپ برای اثر انگشت استفاده نمی شود، افزود: رعایت ۲ متر فاصله در صندوق‌های رای ضروری است و از کاندیداها درخواست داریم تا کمتر نماینده اعزام کنند چرا که ۲۵ نفر عوامل اجرایی و انتظامی در شعبه ها هستند و از این رو شعب اخذ رای شلوغ می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به لزوم استفاده از ماسک و پیش بینی وجود ماسک اضافی در شعب اخذ رای خاطرنشان کرد: در مورد تبلیغات انتخاباتی و ایجاد شور انتخاباتی به شهرداری‌های پیرامون استان تهران بخشنامه شده و به صورت ویدئو کنفرانس نیز مورد تاکید قرار گرفته تا در زمینه ایجاد شور انتخاباتی فعال و اثرگذار اقدام کنند؛ شهرداری تهران هم از دو هفته پیش اقدامات را آغاز کرده است هر چند به سبب شرایط کرونا اقدامات محیطی با تاخیر انجام شده است.

برگزاری ۲۷ جلسه ستاد انتخابات استان تهران و ۲۲ جلسه امنیتی

محسنی بندپی در ادامه بیان کرد: ۱۴ میلیون جمعیت در استان تهران وجود دارد که جمعیت استان با ۱۳ استان کشور برابری می‌کند و از سوی دیگر به سبب اینکه مرکز ثقل فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و غیره هستیم هر اقدام اثرگذاری در تهران اثرات مثبتی در کل کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: ۱۶ شهرستان؛ ۴۷ شهر و ۳۵ بخش در استان تهران وجود دارد همچنین ۵۱۰ روستا داریم که در ۵۰۲ روستا کاندیداهای شوراهای روستا به حد نصاب رسیده و انتخابات برگزار می‌شود.

استاندار تهران عنوان کرد: ستاد انتخابات استان تهران از نیمه دوم نیمه دوم مهرماه سال ۹۹ کار خود را آغاز کرد، در جهت تحقق بخشیدن به شعار جمهوری اسلامی و نهادینه کردن اراده مردم در تعیین سرنوشت که بارها مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

محسنی بندپی سپس گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات برای عزت و افتخار کشور حیاتی و ضروری است و مقدمات برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان تهران فراهم شده است.

وی تصریح کرد: ۲۷ جلسه ستاد انتخابات استان تهران تشکیل شده همچنین با توجه به تبلیغات دشمنان، تحریم‌ها پمپاژ یاس و ناامیدی و تلاش برای برهم زدن انتخابات ۲۲ جلسه امنیتی برگزار شده و با دقت و هوشیاری همه عوامل پایش و رصد می‌شود تا با مشکلی مواجه نشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول