اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توانایی‌های آیت‌الله رئیسی عامل حمایت اقشار مختلف از وی است

رئیس شورای وحدت استان زنجان گفت: توانایی‌های آیت‌الله رئیسی عامل حمایت اقشار مختلف از وی است.

توانایی‌های آیت‌الله رئیسی عامل حمایت اقشار مختلف از وی است

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اولیای امور و بزرگان و آنان که دغدغه سیاسی و اجتماعی دارند در چنین شرایطی دور هم گرد آمده و برای شناسایی افراد توانمند در انتخابات فعالیت می‌کنند.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه این افراد پیش از آغاز انتخابات نیز فعال بودند، عنوان کرد: این افراد برای شناسایی و معرفی افراد اصلح برای بهبود شرایط اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه با اعلام آمادگی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری تا در کشور تغییر ایجاد کند، گفت: با کاندیداتوری وی از اقشار و احزاب مختلف بالغ بر ۴۰ گروه به عنوان حامی آیت‌الله حضور یافتند.

بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه از جمله حامیان آیت‌الله رئیسی شورای وحدت کشور و استان است، گفت: علت حمایت از رئیسی فاکتورهای قابل توجه موجود در وی است، چرا که وی یک شخصیت انقلابی بوده و دارای اعتقاد به ارزش‌های انقلابی است.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی فردی پاکدست بوده و از خود مردم برای خدمت به مردم حضور یافته است، عنوان کرد: وی انسان سالمی بوده ودر پست‌های خود موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی هر چه در توان دارد در راستای فعالیت خود استفاده می‌کند و دارای قاطعیت لازم است، عنوان کرد: وی در دوره حضور در قوه قضائی بسیاری از واحدهای تولیدی را به چرخه اقتصادی باز گرداند.

بیگ محمدی افزود: آیت‌الله رئیسی در این مدت به خوبی با رانت و فساد برخورد کرده است.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه سؤال مطروحه این است که وی با وجود توفیق در قوه قضائیه چرا در انتخابات حضور یافته است، گفت: احساس شد لازم است وی در قوه‌ای حضور یابد که زمینه فساد را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ساده زیستی یکی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی است، گفت: وی دارای سعه صدر است. 

بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه در شورای شهر تعداد زیادی ثبت‌نام کردند شورای وحدت متشکل از ۴۹ گروه اجتماعی و سیاسی است کمیته ۱۰ نفره تشکیل شده و‌ همه کاندیداهای شورای شهر بررسی شدند، اضافه کرد: در نهایت لیست مورد تایید با بررسی و انتخاب و به مردم معرفی شد.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه داشتن ایمان قوی و تخصص از ویژگی منتخبان شورای وحدت است، بیان کرد: از کاندیداتورهای مورد حمایت شورای وحدت میثاق نامه دریافت شده است.

انتهای پیام /۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول