اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ابراهیمی:شکاری با قلعه نویی به تیم‌ملی می‌رسد/حریف دست‌وپا بسته برای سرخابی‌ها نیستیم

کاپیتان تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: نسل خیلی خوبی در تیم‌ملی داریم و مطمئنم با این بازیکنان عراق را هم با سه گل یا بیشتر شکست می‌دهیم.

ابراهیمی:شکاری با قلعه نویی به تیم‌ملی می‌رسد/حریف دست‌وپا بسته برای سرخابی‌ها نیستیم

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اردوی گل‌گهر در شهر مشهد و انجام بازی در تورنمنت امام رضا (ع) اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی داشتیم. کارهای بدنی انجام دادیم و دو بازی تدارکاتی هم پشت سر گذاشتیم که خداراشکر در هر دو برنده شدیم. امروز هم تمریناتمان را بعد از یک روز استراحت از سر می‌گیریم و برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده می شویم.

کاپیتان گل گهر در مورد اینکه گلزنی‌های رضا شکاری در تورنمنت امام رضا توجهات را جلب کرد و آیا این مساله نوید بخش قوی تر شدن خط حمله تیم در ادامه مسابقات است، گفت: رضا شکاری اطرافیان خوبی نداشت و مشاوره‌های بد باعث شد او از تیم ملی دور شود. او با سن کمی که دارد باید الان در تیم ملی باشد. هم تکنیک بالایی دارد و هم شخصیت خیلی خوب، قطعا خط حمله ما با حضور او قدرت بیشتری پیدا می‌کند. شکاری الان خیلی آماده و سر حال است. در مشهد سه گل زد که دو گلش را از هیچ مهاجم ایرانی ندیده بودم. در واقع کلاس بالای خودش را نشان داد. اگر مشاوره‌های خوبی داشته باشد و به حرف بزرگان فوتبال مانند امیر قلعه‌نویی گوش کند می‌تواند جایگاه خودش را در تیم ملی به دست بیاورد.

وی افزود: البته برای رسیدن به تیم ملی باید در استقلال، پرسپولیس یا سپاهان باشید. شاید برای حضور در اردو دعوت شوید اما امکان ندارد از تیم‌های دیگر برای بازی به تیم ملی برسید. خوب یا بد این تیم‌ها ویترین فوتبال ما هستند. به هرحال برای تیم ملی در بازی امروز مقابل عراق آرزوی موفقیت دارم. نسل خیلی خوبی در این تیم داریم. به جز بازیکنان داخل زمین، یک تیم خوب هم روی نیمکت داریم. مطمئنم با این بازیکنان عراق را هم با سه گل یا بیشتر شکست می‌دهیم. نه تنها عراق بلکه هر تیم دیگری هم باشد مقابل این تیم ملی ما سه چهار گل می‌خورد.

مدافع گل‌گهر در مورد برنامه بازی‌های این تیم در لیگ برتر گفت: پس از شرع دوباره لیگ باید دو بازی بیرون از خانه با استقلال در چهارم تیر و با پرسپولیس در نهم تیر انجام بدهیم. بعد از آن هم در سیرجان با آلومینیوم اراک بازی داریم. از این به بعد بازی آسان نداریم.

وی افزود: بازی‌های سختی پیش رو داریم اما حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال و پرسپولیس نیستیم. در دور رفت مقابل آن‌ها باختیم اما به خاطر بدشانسی و بی تجربگی بود. با اینحال الان روی پله چهارم جدول هستیم و برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم. فرقی نمی‌کند چه تیمی مقابل ما بازی می کند. به دنبال اهداف خودمان هستیم و بچه‌ها به این نگرش رسیده‌اند که می‌توانیم سهمیه آسیایی را بگیریم.

ابراهیمی در مورد اینکه اکنون گل گهر رقیبی جدی و یک خطر برای استقلال در جدول لیگ برتر محسوب می‌شود، عنوان کرد: ما تیمی هستیم که از اول فصل بالای جدول بودیم. این مساله شانسی یا روی اتفاقات نبود. از ابتدای فصل با سعی و تلاش بین مدعیان قرار گرفتیم. با این زیرساخت، کادرفنی و بازیکنان اگر تیم ما سهمیه نگیرد واقعا حیف است. نمی‌خواهم فشاری روی تیم ایجاد کنم ولی همه باید صددرصد تلاشمان را به کار بگیریم و سعی‌کنیم تا به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

وی در خصوص اینکه گل گهر در جام حذفی نیز مدعی رسیدن به فینال و قهرمانی است، اظهار داشت: بله، همینطور است. دو بازی سخت در جام حذفی با دو تیم خوب لیگ یکی داشتیم که خدا به ما لطف کرد و توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی برسیم. با دو بازی دیگر می‌توانیم به فینال برسیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. به قهرمانی در این جام امیدواریم و در این راه خیلی جدی هستیم.

مدافع گل‌گهر با اشاره به قرعه جام حذفی و مصاف با آلومینیوم اراک، تصریح کرد: آلومینیوم هم در لیگ و هم در جام حذفی رقیب ما است. این تیم بازیکنان خوب و جوان و سرمربی بزرگ و کاربلدی دارد. همین مساله کار ما را سخت می کند. در واقع در این قرعه فقط جنبه میزبانی خوب بود. اگر با یکی از تیم‌های لیگ یکی بازی می‌کردیم و در نیمه نهایی به تیم لیگ برتری می‌خوردیم خیلی بهتر بود. تیم‌های منصوریان همیشه خوب هستند اما امیدواریم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و به جمع 4 تیم برسیم.

بازیکن کرمانی گل‌گهر افزود: برای همه تیم‌های فوتبال کرمان آرزوی موفقیت دارد. باید به مجموعه مس شهر بابک به خاطر صعود به لیگ دسته اول تبریک بگویم. مس نوین هم در آستانه صعود به لیگ یک است که امیدوارم این اتفاق بیفتد. مس کرمان هم در آستانه صعود به لیگ برتر است. ان‌شاالله در فصل بعد فوتبال کرمان سه تیم در لیگ یک، سه تیم در لیگ برتر و یک تیم در آسیا داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول