اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| بررسی بازی‌های امشب؛ تقابل جذاب فرانسه-آلمان ؛ پرتغال با رونالدو به فکر گلزنی

در آخرین روز از هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2020، در تقابلی مهم و حساس تیم‌های ملی فرانسه و آلمان به مصاف هم خواهند رفت و رونالدو با مجارستان دیدار خواهد کرد.

یورو 2020| بررسی بازی‌های امشب؛ تقابل جذاب فرانسه-آلمان ؛ پرتغال با رونالدو به فکر گلزنی

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در پنجمین روز از مسابقات یورو 2020 و آخرین روز از هفته اول مرحله گروهی این رقابت، 2 دیدار حساس و مهم برگزار خواهد شد. در گروه F مسابقات، تیم‌های ملی پرتغال و مجارستان با هم در بوداپست روبه‌رو می‌شوند و تقابل جذاب فرانسه و آلمان برگزار خواهد شد. 

در جدول و گزارش زیر سعی داریم به صورت مختصر در خصوص بازی‌های امروز یورو 2020 صحبت کنیم:

 

بازی ساعت مکان نتایج 6 بازی اخیر نتیجه آخرین رویارویی
گروه F | مجارستان - پرتغال 20:30 پوشکاش مجارستان

مجارستان: 4 برد - 2 تساوی

پرتغال: 4 برد - 2 تساوی

پرتغال یک - مجارستان صفر (2017 - مقدماتی جام جهانی 2018)
گروه F | فرانسه - آلمان 23:30 آلیانس آرنا مونیخ - آلمان

فرانسه: 5 برد - یک تساوی

آلمان: 3 برد - 2 باخت - یک تساوی

فرانسه 2 - آلمان یک (2018 - لیگ ملت‌های اروپا)

*مجارستان - پرتغال

اولین بازی امشب در ساعت 20:30 برگزار خواهد شد و رونالدو در اندیشه این است که یورو را عالی آغاز کند. این 2 تیم در دوره قبلی نیز با هم هم‌گروه بودند و یکی از زیباترین و پرگل‌ترین دیدارهای یورو 2016 را به ثبت رساندند. در آن مسابقه رونالد هت‌تریک کرد و با تساوی 3 بر 3 پرتغال به عنوان تیم سوم برتر راهی مرحله بعد شد و سپس توانست با حذف یک به یک تیم‌ها به مقام قهرمانی اروپا دست یابد. 

پرتغال در این یورو یکی از مدعیان قهرمانی اروپا محسوب می شود و نسبت به 5 سال گذشته بازیکنانی قدرتمندتر در اختیار دارد. سانتوس با ستاره‌هایی مثل برونو فرناندز و دیگو ژوتا می‌خواهد از عنوان خود دفاع کند. 

از طرف دیگر مجارستان در سخت‌ترین تاریخ یورو قرار گرفته ولی به نظر نمی‌رسد تیم ضعیفی در این میدان باشد. برخی معتقدند که مجارستان می‌تواند شگفتی‌ساز این رقابت شود و مقابل تیم‌های پرتغال، آلمان و فرانسه عملکرد خوبی به ثبت رساند. 

مجارستان با بازیکنانی مثل پیتر گولاچی و آدام اسلاتزی به یکی از تیم‌های خوب این رقابت بدل شده است. آنها در 6 بازی اخیر خود 5 برد و یک تساوی کسب کردند و خود را بسیار آماده نشان دادند. نبود دومنیک سوبوسلای نیز به ضرر مجارها تمام شده و باید دید این ستاره لایپزیگ کی به یورو بازمی‌گردد. 

 

 

*فرانسه - آلمان

جذاب ترین بازی مرحله اول یورو 2020 امشب ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. فرانسه به عنوان مدعی اصلی قهرمانی پا به میدان می‌گذارد و آلمان می‌خواهد اعاده حیثیت کند و نتایج فاجعه‌بار 3 سال قبل را به دست فراموشی سپارد.

طبق گفته مورینیو، فرانسه در حال حاضر هیچ نقطه ضعفی ندارد و در هر پست چند بازیکن می‌توانند به درخشش ادامه دهند. برخی به شوخی به تیم فرانسه طعنه می‌زنند که به قدری بازیکن دارد که یک یا 2 تیم در پاریس مانده و به یورو دعوت نشده است. خروس‌ها در نظر دارند به مانند 10 سال قبل که اسپانیا تسلطی عجیب بر فوتبال دنیا گذاشته بود، آنها هم بتوانند پس از قهرمانی در جام جهانی اروپا را فتح کنند. 

حضور بنزما در خط حمله یکی از اتفاقات بزرگ فرانسه امسال است و باید دید همکاری او ، امباپه و گریژمان چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت.

از طرف دیگر آلمان در روزهای پایانی یواخیم لو سعی بر اعاده حیثیت دارد و می‌خواهد برای قهرمانی در اروپا بجنگد. با بازگشت مولر و هوملز به ترکیب مانشافت این اعتماد به نفس به اردوی ژرمن‌ها بازگشته و باید دید تیمِ لو چه نتیجه‌ای به ثبت خواهد رساند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول