اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عباسی: تمدید قرارداد همه بازیکنان خواسته منصوریان بود/متولیان ورزش استان باید بیشتر تلاش کنند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: از منصوریان خواستیم برنامه 2 ساله‌ای برای تمدید قراردادها بدهد و اولین خواسته او، تمدید قرارداد همه بازیکنان حال حاضر تیم بود.

عباسی: تمدید قرارداد همه بازیکنان خواسته منصوریان بود/متولیان ورزش استان باید بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید عباسی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با روابط عمومی این باشگاه در خصوص مسائل و موضوعات مختلف مانند تمدید قرارداد بازیکنان توضیحاتی را ارائه کرد:

*شرایط حال حاضر تیم با توجه به تعطیلی یک ماهه‌ لیگ برتر چطور است؟ آلومینیوم 3برد متوالی ارزشمند در لیگ برتر و جام حذفی به دست آورد و فرم خوبی داشت. نگران نیستید که با شروع دوباره لیگ دچار افت شوید؟

خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. طبق برنامه‌ای که علیرضا منصوریان به باشگاه داده‌ ابتدا اردویی در اراک داشتیم و بازی تدارکاتی خوبی با مس رفسنجان انجام دادیم. در حال حاضر نیز اردویی یک هفته‌ای در تهران داریم و بعد از آن هم به اصفهان می‌رویم و یک اردو هم آنجا خواهیم داشت. با توجه به تحقیقی که انجام دادم هیچ تیمی برنامه‌ای مثل ما نداشته و این نشان می‌دهد که کادر فنی با برنامه ریزی کامل به دنبال آماده سازی بازیکنان است.

ما به سه مسابقه نگاه نداریم. خوشبختانه در نیم فصل دوم و از زمانی که سرمربی جدید آمده باختی نداشته‌ایم و در ۸ مسابقه تنها دو گل دریافت کرده‌ایم که این نشان می‌دهد آلومینیوم روند مثبتی داشته است. اصلا هم نگران افت تیم و بازیکنان نیستیم چون همانطور هم که گفتم کادر فنی و منصوریان در برنامه‌ریزی تمام نکات ریز را رعایت کرده، من و هیات مدیره نیز سعی کردیم خواسته‌های او را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم تا خللی در کار به وجود نیاید. بنابراین نگرانی نخواهیم داشت و مطمئن باشید با شروع دوباره لیگ شاهد نتایج خوب آلومینیوم خواهیم بود.

هفته گذشته با بازیکنان در خصوص تمدید قرارداد فصل بعد جلسه‌ای برگزار کردید. دغدغه اصلی سرمربی و هواداران نیز تمدید با بازیکنان است.

ما از چند هفته قبل طی مکاتبه‌ای که با منصوریان داشتیم، از او خواستیم برنامه 2 ساله‌ای برای تمدید قرارداد به هیات مدیره ارائه بدهد. اولین خواسته‌ای که از من و هیات مدیره باشگاه داشت، تمدید قرارداد همه بازیکنان حال حاضر آلومینیوم بود. به همین دلیل هفته گذشته جلسه‌ای با بازیکنان گذاشتم و مساله تمدید قرارداد و همچنین پرداخت باقی مانده مطالبات امسال را عنوان کردم که با استقبال آن‌ها رو به رو شد.

مطمئن باشید دغدغه اصلی من و اعضای هیات مدیره حفظ تیم فعلی است چون تک تک این بازیکنان ستاره هستند و همه آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند. قطع به یقین اگر مشکل خاصی در کار ما رخ ندهد تیم فعلی برای فصل آینده هم کار خود را ادامه می‌دهد و در کنار این مساله نقاط ضعف تیم را هم با نظر سرمربی پوشش خواهیم داد که منجر به حضور مقتدرانه آلومینیوم به عنوان قطب جدیدی در فوتبال ایران شود.

*پس در کنار تمدید با بازیکنان، قصد دارید با علیرضا منصوریان هم 2 سال دیگر ادامه دهید؟

بله. او از زمانی که به آلومینیوم آمده‌ نتایج بسیار خوبی به دست آورده‌، همین امر دلیلی شد تا با نظر مدیریت کارخانه و اعضای هیات مدیره باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت 2 سال را به منصوریان ارائه دهیم. هم‌چنین از او خواستیم تا برنامه‌ای کامل و درخواست‌های خود برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر را اعلام کند و در این خصوص خبرهایی خوبی در آینده برای هواداران خواهیم داشت.

*گفته می‌‌شود قصد دارید آکادمی باشگاه را با جذب استعدادهای برتر استان راه اندازی کنید.

از زمانی که من سکان‌دار مدیریت باشگاه آلومینیوم شدم یکی از اهدافم حرفه‌ای کردن باشگاه بود. لازمه حرفه‌ای بودن داشتن یک آکادمی قدرتمند در سطح استان است چون از همان جا استعدادهای فوتبالی کشف می‌شوند و می‌توانند دست ما را در آینده بگیرند. به همین دلیل پس از جلسه‌ای که با منصوریان داشتیم از او خواستیم به عنوان کسی که حضوری فعال در فوتبال پایه و تیم ملی امید داشته و تجربه ارزشمندی دارد ما را یاری کند.

قرار است به زودی فراخوانی بگذاریم تا استعدادهای جوان استان مرکزی و هم‌چنین استان‌های هم‌جوار به اراک آمده و زیر نظر منصوریان تست دهند. سپس ۲۵۰ الی ۳۰۰ بازیکن جوان را گلچین و آکادمی حرفه‌ای باشگاه را راه اندازی می‌کنیم. مجموعه آلومینیوم از نظر امکانات سخت افزاری می‌تواند با باشگاه‌های بزرگی مثل سپاهان، فولاد و ذوب‌آهن رقابت کند و مطمئن باشید با راه اندازی چنین طرحی، در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل می‌شویم.

*چندی قبل سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای باشگاه آلومینیوم را تهدید کرده بود که میزبانی برابر استقلال را سلب می‌کند. آن ماجرا به کجا رسید؟

در این مورد شخصاً در سازمان لیگ حضور پیدا کردم و رایزنى‌هایى با حیدر بهاروند و کمیته برگزارى مسابقات داشتم که امیدوارم مشکل عدم میزبانى به زودى حل شود. ولى لازم است متولیان ورزش استان و شهر اراک بیشتر تلاش و مواردى که در حوزه عملکردشان است را مرتفع کنند تا این کمترین حق مردم خوب اراک از ایشان سلب نشود. در این راستا از استاندار که همه جانبه پیگیر حل جزئیات مشکلات هستند تشکر ویژه دارم.

*در جام حذفی به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌روید.

آلومینیوم به دنبال کسب موفقیت‌ است. برای تیمی که موفقیت می‌خواهد فرقی نمی‌کند که با چه حریفی بازی می‌کند. کادر فنی و بازیکنان ما تشنه کسب برد هستند و مطمئن باشید با برنامه ریزی مناسب و نمایشی ایده‌آل که همراه با نتیجه باشد در آن مسابقه نیز به دنبال تکرار موفقیت هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول