اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ملت فریب دروغ دشمن و ریاکاری را نمی‌خورند/ انتخابات جشن بزرگ ملی است

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه امروز ملت آگاه و آزموده است، گفت: هنوز فرصت باقی است تا مردم افراد جاه‌طلب را بشناسند و این بار با انتخاب فرد اصلح؛ دیگر فریب دروغ دشمن، ریاکاری و متلک گویی‌ها را نخواهند خورد.

ملت فریب دروغ دشمن و ریاکاری را نمی‌خورند/ انتخابات جشن بزرگ ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه عصر امروز در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، با اشاره به برگزاری انتخابات پیش روی، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا اگر به هر دلیلی یک یا چند نفر از عوامل اجرایی و نظارتی در روز انتخابات غایب شوند، جایگزین‌هایی برای آنان تعیین شده باشد.

وی در ادامه به تلاش معاندین نظام برای اخلال در برگزاری انتخابات ایران پرداخت و اظهار کرد: نیروهای انتظامی و نظامی همچون همیشه حافظ نظام هستند، از آراء مردم صیانت می‌کنند و اجازه هیچ گونه اخلالگری به هیچ فرد یا گروهی را نمی‌دهند.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: ما در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و نباید پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی دور شویم، اما برخی با گفتار، رفتار و کردارشان از فضایل اخلاقی دور شده و اعمالشان آنان را به نابودی هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه زیانکارترین افراد کسانی هستند که تصور می‌کنند اعمالشان منطبق با موازین شرعی است تصریح کرد: رقابت‌های انتخاباتی تمام می‌شود، اما آنچه می‌ماند آثار ناشی از گفتار و رفتار در نامه اعمال همه ماست که در مسیر حق حرکت کرده ایم یا از آن دور شده‌ایم.

عدالتخواه عنوان کرد: دروغگویی، تهمت زدن، سیاه‌نمایی، اغفال دیگران و اغواگری مردم، نشاندهنده حب دنیاست و عامل آن، خسارت بسیار در دنیا و آخرت می‌بیند، این خصوصیات برای هر انسانی ناپسند است و برای کسی که می‌خواهد زمام امور مردم را به دست بگیرد ناپسندتر.

وی با اشاره به اینکه کسی که تقوا داشته باشد اگر فرد بهتری را از خود ببیند در مسیر تخریب او گام برنمی‌دارد، گفت: هرچند برخی با انواع ترفندها و دروغ ها می‌خواهند کار خود را پیش ببرند، اما مردم ما هوشیار هستند.

رئیس کل دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه امروز ملت آگاه و آزموده است، اظهار کرد: هنوز فرصت باقی است تا مردم افراد جاه‌طلب را بشناسند و این بار با انتخاب فرد اصلح، دیگر فریب دروغ، ریاکاری و متلک‌گویی‌ها را نخواهند خورد.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی یک تکلیف است که مراجع و بزرگان کشورمان هم بر آن تأکید دارند، افزود: به فضل الهی جشن بزرگ ملی در انتخابات ۲۸ خرداد با حضور حماسه ساز مردم رقم می خورد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول