اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده مجلس: تنها شخص آقای رئیسی می‌تواند منجی کشور باشد

عضو برنامه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: براساس شرایط و وضعیتی که کشور و استان کردستان دارد تنها شخص آقای رئیسی با توجه به کارنامه‌ای که دارد می‌تواند منجی کشور باشد و تحول ایجاد کند.

نماینده مجلس: تنها شخص آقای رئیسی می‌تواند منجی کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در سنندج اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که بعد از 8 سال خدا این توفیق را به من داد که دوباره در بین مردم کردستان باشم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عزیزان من را به عنوان نماینده هفتم مردم کردستان معرفی کرد، بنده خود را نه نماینده مردم سلحشور و شریف این استان، بلکه نوکر کرد و کردستان می‌دانم.

شهبازی تصریح کرد: من خود را خدمت‌گذار مردم کردستان می‌دانم و در کنار 6 نماینده این استان در مجلس حضور دارم.

وی اظهار کرد: امسال فرصت‌های خوبی را در بودجه 1400 داریم، امیدواریم دولت جوان و پرتحرک آینده با مدیران توانمند بتواند بیشترین بهره را از این ظرفیت برای استان‌ها و خاصتا کردستان کسب کند.

عضو کمیسیون برنامه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: باید از این فرصت به نفع مردم کردستان استفاده شود، همه به مشکلاتی که در این استان وجود دارد واقف هستند باید برای رفع آن تلاش شود.

وی گفت: جدای از 780 میلیارد تومان در حوزه محرومیت‌زدایی کردستان در بودجه 1400، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت تولید در این بودجه در نظر گرفته شده که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: براساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و توصیه‌ها و وصایای امام راحل دعوت جامعه به حضور پای صندوق‌های رأی یک ضرورت است و هر کس در حد توان باید در این راستا تلاش کند.

وی با بیان اینکه امام راحل و رهبری همواره مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرده‌اند، گفت: ملت ایران باید با عمل به این توصیه‌های الهی مشارکت حداکثری و آگاهانه، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: براساس شرایط و وضعیتی که کشور و استان کردستان دارد تنها شخص آقای رئیسی با توجه به کارنامه‌ای که دارد می‌تواند منجی کشور باشد و تحول ایجاد کند.

وی اظهار کرد: آقای رئیسی از نظر اخلاقی انسانی بزرگ و فهیم و از نظر اجرایی و کاری فردی توانمند است، اعتقاد داریم وی می‌تواند با مجموعه مدیران و افراد پاکدست که به کار می‌گیرد تحول اساسی در قوه مجریه ایجاد خواهد کرد و خیلی از تنگناهای موجود در کشور با هدایت و مدیریت جهادی وی برطرف خواهد شد.

شهبازی در ادامه به توانمندی‌های استان کردستان هم گریزی زد و گفت: به عنوان کسی که 8 سال در این استان زندگی کرده است با توانمندی و ظرفیت‌های استان آشنایی داریم امیدواریم بتوانیم حرکت‌های خوبی برای استان انجام دهیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول