اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مشارکت مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان دشمنان/ لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: تمام منافقین این چند هفته خیر کار می‌کنند و علنا مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کنند لذا مشارکت مردم در انتخابات مشتی بر دهان دشمنان خواهد بود.

مشارکت مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان دشمنان/ لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی‌اسفزار عصر امروز در جمع ناظرین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، انتخابات ۱۴۰۰ را یکی از مأموریت‌های مهم دستگاه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ بسیار مهم و درصد مشارکت مردم هر چه بیشتر باشد به نفع کشور است.

وی با اشاره به انتخاب نامزد اصلح و مشارکت مردم، بیان داشت: نامزد اصلح هر چه با آرای بیشتری انتخاب شود پشتوانه قوی‌تری برای کشور در داخل و خارج از کشور خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس تبیین کرد: اولین محور در مقوله انتخابات اهمیت انتخابات است که باید برای مردم تبیین شود چراکه اگر اهمیت انتخابات از جهات مختلف برای مردم تبیین نشود مخاطب دنبال آن نخواهد رفت.

خسروی با اشاره به اینکه از دیگر محورهای انتخابات امسال حضور حداقلی و تبلیغات حداکثری در فضای مجازی است، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی بسیار تمرکز شده و مبلغان فرهنگی و مذهبی نباید از این فضای تبلیغی و رسانه‌ای غفلت کنند.

وی مطرح کرد: امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و عدم برگزاری اجتماعات باید از فضای مجازی به‌منظور معرفی انتخاب اصلح و تشویق مردم برای حضور در انتخابات نهایت استفاده را داشته باشیم و آحاد ملت در شب‌های باقی‌مانده به‌عنوان یک امر به معروف بزرگ همه را به حضور در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح دعوت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با تأکید بر اینکه تمام منافقین این چند هفته خیر کار می‌کنند و علنا مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کنند، افزود: دشمنان در کمین نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند دشمنان با هزاران بهانه به نام حقوق بشر دست به اجرای نقشه‌های شوم خود خواهند زد.

خسروی با تأکید بر اینکه مردم باید کارنامه نامزدهای انتخاباتی را مورد بررسی قرار دهند و نامزد اصلح را با معیارهای مدنظر مقام معظم رهبری بسنجند، بیان داشت: شرکت در انتخابات حق مردم است و مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود و فرزندانشان را رقم خواهند زد.

 وی از ناظرین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خواست با هیأت اجرایی نهایت همکاری را داشته، اصل بی‌طرفی را رعایت و دین خود را به دنیا نفروشند و خاطرنشان کرد: امیدواریم خروجی انتخابات آباد کننده دنیا و قیامت و موجب بغض دشمنان و خنده دوستداران انقلاب شود.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول