اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ایجاد تحول در جامعه نیاز به حضور حداکثری در انتخابات دارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه با بیان اینکه تحول در جامعه نیاز به حضور حداکثری در انتخابات دارد، گفت: انتخاب رئیس جمهور شایسته می‌تواند مجددا امید را در دل مردم زنده کند.

ایجاد تحول در جامعه نیاز به حضور حداکثری در انتخابات دارد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی در نشست نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه که با عنوان «انتخابات، دانشگاه و حضور حداکثری» برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اساتید و نخبگان دانشگاهی به پیشران بودن این مجموعه فرهیخته تأکید داشتند. همچنین ایشان بر نقش استادان در گفتمان‌سازی و تولید ادبیات فاخر برای جامعه اسلامی و ریل‌گذاری برای دستیابی جامعه و نظام اسلامی در مسیر تمدن نوین اسلامی تأکید دارند. ضمن‌آنکه در سخنرانی اخیر، معظم‌له سخنان ارزشمندی پیرامون نقش عموم مردم، مخصوصاً نافذین در دعوت به حضور حداکثری بیان کردند.

وی افزود: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی قبل از شرایط کرونایی، همیشه با برگزاری نشست‌ها و مناظره‌های حضوری موجب ایجاد شور و نشاط و بصیرت انتخاباتی در فضای دانشگاه می‌شدند، بنابراین اکنون نقش و رسالت استادان و نخبگان بیشتر شده است.

اکبری‌اقدم تصریح کرد: مقام معظم رهبری درمورد آینده انقلاب بسیار امیدوارند و همچون حضرت امام خمینی(ره) به وعده الهی در نصرت و پیروزی اعتماد دارند و به دولت جوان حزب‌اللهی و تحول‌آفرین در این برهه از نظام تأکید دارند.

وی در ادامه به اشاره به اینکه در اندیشه تحولی به‌رغم نگاه به قوت‌ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای شرایط وضع موجود سعی می‌شود بیشتر به چشم‌انداز  و مسیر حرکت و اهداف بلند توجه شود، گفت: مقام معظم رهبری همچون حضرت امام راحل، تحول‌انگیز، تحول‌خواه و تحول‌آفرین هستند و دانشگاهیان و مردم عزیزمان همچون اول انقلاب و دفاع مقدس و انتخابات‌های گذشته، در شرایط کنونی هم‌ پرشور در صحنه حاضر شوند و با روحیه تحول‌خواهی کمک کنند تا دولت جوان حزب‌اللهی بر سرکار آید و شاهد تحولات درگام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی بیان کرد: اگرچه شرایط زندگی و تأمین معیشت در چند سال اخیر با سختی‌هایی روبه‌روست و بخاطر تحریم‌های شدید استکباری غربی، مخصوصاً آمریکا که هر ساله هم افزوده شده و بخاطر ناکارامدی دستگاه‌های اجرایی و دولتی در چند سال اخیر و توفیقات بسیار کم‌مسئولان دولتی در اداره کشور، قشر ضعیف جامعه نگرانی‌ها و بعضاً ناراحتی‌هایی دارند ولی باید همگی توجه کنیم حضور پررنگ در پای صندوق‌ها و شرکت در انتخابات و انتخاب فرد شایسته می‌تواند امید را مجدداً زنده کند.

وی افزود: از طرفی مردم با حضورشان می توانند یک «نه» بزرگ به طمع استکبار جهانی بگویند و کمک کنند دولتی قوی بر سرکار آید و با قوت به تحول آفرینی اقدام کند. همچنین دولت جدید می تواند میدان را به ایفای نقش همه مردم مخصوصاً جوانان مبدل کرده و به حمایت تولید پرداخته و وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیده و ایرانی اسلامی و قوی بسازد.

اکبری‌اقدم با بیان اینکه جوان نخبه دانشگاهی و حوزوی امروز دنبال تحول‌خواهی و ایفای نقش در کشور و جامعه خویش است و باید مسئولان به این ظرفیت توجه جدی داشته باشند، گفت: تشکیل دولت با رأی اکثریت مردم، به‌رغم مقبولیت و همراهی مردم با نظام و تحولات آینده آن و کشورشان باعث تشکیل دولت قدرتمند و قوی خواهد شد.

وی گفت: مردم عزیزمان تا کنون پای انقلاب ایستاده اند و قطعاً حضور پر رنگ آن‌ها، می‌تواند راهگشا و تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول