اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

خط و ربط| از فعال شدن اصلاح‌طلبان برای افزایش مشارکت تا دو حمایت کلیدی از رئیسی/ قاضی‌زاده: قطعا باعث باخت جبهه انقلاب نخواهم شد

بیست و نهمین بسته اخبار انتخاباتی «خط و ربط» بخش‌های خواندنی آخرین مواضع نامزدها و فعال شدن جریان اصلاحات برای دعوت مردم به مشارکت را در خود جای داده است.

خط و ربط| از فعال شدن اصلاح‌طلبان برای افزایش مشارکت تا دو حمایت کلیدی از رئیسی/ قاضی‌زاده: قطعا باعث باخت جبهه انقلاب نخواهم شد

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: بیست و نهمین بسته اخبار انتخاباتی «خط و ربط» در حالی منتشر می‌شود که امروز خبر صدور مجوز واکسن کرونای برکت منتشر شد. وزیر بهداشت در این‌باره گفت: شب‌های زیادی نخوابیدم که اکثر شب‌ها از اضطراب بود، اما دیشب از ذوق این نخوابیدم که خدا این مرحمت را کرد که ما قول‌هایی که داده بودیم را عملی کنیم.

یک خط از خط و ربط نامزدها

زاکانی خطاب به همتی گفته: به اندازه اوباما غیرت داشته باشید. او تأکید کرده که باید گردن آنهایی که زمینه اتفاقات آبان ۹۸ را فراهم کردند شکست. او این را هم اضافه کرده که به خاطر مصاحبه من دامادم را ۴۸ ساعت دزدیدند!

جلیلی هم گفته که لازمه جهش تولید، جهش در صادرات است، لازمه جهش صادرات هم تعاملات اقتصادی خارجی با کشورهای دیگر است. او معتقده که دولت آینده باید ایجاد شغل، رضایت شغلی و امنیت شغلی را با هم در نظر بگیرد و مسئولیت آن را طبق قانون اساسی مد نظر داشته باشد و به آن عمل کند.

همتی اولین اقدام خود را برداشتن تحریم عنوان کرده و گفته: کاسبان تحریم باعث این همه گرانی در کشور شدند. تحریم عامل اصلی مشکلات است. از سال ۹۰ تا کنون بزرگترین مشکلات کشور اتفاق افتاد.

مهرعلیزاده معتقده که دلار ۴۲۰۰ تومانی مشکل اساسی تولید است. او گفته: باید به جای چندین ستاد، یک واحد متشکل در یک وزارت‎خانه برای نظارت بر توزیع و تولید تشکیل شود و چندنرخی بودن مواد اولیه را از بین ببریم تا بازار به شکل سالم کارکند.

محسن رضایی معتقده که بیکاری واقعی بیشتر از ۲۰ درصد است. او روایتی از تماس اردوغان با کارآفرینان ایرانی را نقل کرده و گفته: باید گریه کرد برای این مملکت که دولت ما رفته در پاستور درها را بسته و فقط می‌خواهد با اوباما و بایدن جلسه بگذارد!

قاضی‌‎زاده هاشمی معتقده که حفظ ارزش ریال باید ناموس دولت باشد، او گفته: متاسفانه یک سامانه و مسئول مشخص برای حفظ ارزش پول ملی نداریم. برای حفظ ارزش پول ملی باید یک مرکز فرماندهی شبیه وزارت خزانه داری تشکیل شود.

سید ابراهیم رئیسی معتقده که سخن گفتن از فرهنگ و اقتصاد بدون حضور بانوان ناقص است و باید ظرفیت زنان و دختران بدون نگاه های جناحی و سیاسی مورد استفاده قرار گیرد. او گفته: ما فضایی را می‌پسندیم که مردم آنچه گفتیم را در عمل ببینند و ان شاءالله بتوانیم وظیفه‌ای که نسبت به بخش قابل توجه جامعه یعنی بانوان و دختران را اجرایی و عملیاتی کنیم.

کاندیداتوئیت|قاضی‌زاده هاشمی: قطعا باعث باخت جبهه انقلاب نخواهم شد

 

 

 

 

 

 

 

2 حمایت کلیدی از رئیسی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای حمایت خود از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

دفتر مولوی عبدالحمید، امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان بیانیه‌ای صادر و اعلام کرده که جمع‌بندی و بیانیه شورای هم‌اندیشی که به موافقت و امضای اکثر اعضای این شورا رسیده است، مورد تأیید و حمایت مولانا عبدالحمید می‌باشد. این بیانیه براساس رایزنی برخی از اعضا با آیت‌الله رئیسی و نیز گفتگوی تلفنی ایشان با مولانا عبدالحمید و وعده‌های ایشان صادر شده است.

هنرمندان هم وارد بحث‌های انتخاباتی شدند

در حالی که صبح امروز یکی از روزنامه‌های کشور با روی جلد بردن تصویر عادل فردوسی‌پور خبر از حمایت این شخص از عبدالناصر همتی را داده بود، او این موضوع را از اساس تکذیب کرده است.

بهنوش بختیاری، ژیلا صادقی و میلاد کی مرام از بازیگران سینما و تلویزیون در پیام‌های جداگانه از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کردند.

 دعوت دسته جمعی اصلاح‌طلبان برای مشارکت در انتخابات!

بهزاد نبوی، رئیس نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرده و گفته که خواهش من این است که برای نجات ایران و برای اینکه کشور دچار سرنوشتی نشود که راه برگشت نداشته باشیم، در انتخابات شرکت کنید.

محمدجواد ظریف هم در پیامی ویدئویی مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرده و گفته: قهر با صندوق رأی قطعا راه‌حل نیست و اگر به مشکلات نیفزاید از آنها نخواهد کاست. ملت توسعه خواه ملتی است که هیچ فرصتی را حتی ظاهرا کوچک برای اصلاح و پیشرفت از دست نمی‌دهد.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی هم با دعوت مردم به شرکت در انتخابات گفته که به‌جای بازی نکردن و مردن، بازی کنیم، تلاش کنیم برای برد؛ که زندگی لحظه بازی ماست.

محمد عطریانفر هم ضمن اینکه تأکید کرده اصل مشارکت را به هیچ عنوان جریان اصلاحات مردود ندانسته و نخواهد دانست، گفته: احساسم این است که روند تصمیم‌گیری جبهه اصلاحات به سمت حمایت پیش خواهد رفت.

کرباسچی هم که معتقد به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات و حمایت از نامزدی خاص است، گفته: می‌توانیم به نامزدی که حتی ممکن است ایده‌آل نباشد رأی دهیم و دست به انتخابی بزنیم که ‌فضا را به هم بزند نه اینکه تسلیم شرایط شویم.

محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در توئیتر نوشته که من نمی‌دانم رأی دادن در وضعیت فعلی مشکلی را به نفع مردم حل می‌کند یا نه. اما یقین دارم رأی ندادن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند! پس من رأی می‌دهم.

علی مطهری هم در صفحه شخصی خود ضمن حمایت از همتی نوشت او اجازه نداد کشور به ونزوئلا تبدیل شود.

مسعود پزشکیان اما معتقده که اصلاح‌طلبان از عبدالناصر همتی حمایت نمی‌کنند. او تأکید کرده که روند تأیید صلاحیت نامزدها، چینش را به گونه‌ای شکل داده که مردم به‌سختی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

نیما کشوری از اعضای ستاد مهرعلیزاده توئیت زده و از قول مهرعلیزاده نوشت که تا آخر هستم و عقب نخواهم کشید.

مشارکت صددرصدی

حسین شریعتمداری معتقده که مشارکت در انتخابات پیش رو صد در صدی خواهد بود. او گفته: برخی با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات شرکت می‌کنند و برخی نیز با عدم حضور.

منوچهر متکی گفته: تجربه‌ انتخابات‌ سال ۹۲ که جریان انقلاب در پی تعدد کاندیداها نتیجه را به رقیب خود واگذار کرد، ایجاب می‌کند که ۵ نامزد جریان انقلاب پیش از انتخابات به اتفاق نظر و انسجام برسند.

نشست خبری علیرضا زاکانی فردا سه‌شنبه از ساعت 10 در خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

اعتراف ربیعی به دست نداشتن رئیسی در فیلترینگ تلگرام

علی ربیعی، سخنگوی دولت، خطای دولت در زمینه اطلاع‌رسانی پیرامون فیلترینگ را پذیرفته و گفته که رئیسی نقشی در فیلترینگ تلگرام نداشت. او تأکید کرده: متاسفانه درمورد فیلترینگ تلگرام دقت لازم صورت نگرفته و در زمان ریاست جناب آقای رئیسی نبوده است.

رهبر انقلاب با مردم سخن می‌گویند

آخرین خبر اینکه رهبر معظم انقلاب در آستانه روز برگزاری انتخابات از ساعت 19 روز سه‌شنبه از طریق رسانه ملی با مردم سخن خواهند گفت.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول