اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

شرکت بسیجیان وزارت جهاد کشاورز ی در انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده مرکز مقاوت بسیج وزارت جهاد کشاورز ی در بیانیه ای اعلام کرد: یک دولت انقلابی مقتدر و توانمند با یک انتخابات پرشور می تواند آرمانها و مطالبات مردم را پیگیری کند و در مسیر تحقق آن گام بردارد.

شرکت بسیجیان وزارت جهاد کشاورز ی  در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن فرجی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با توجه به برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ماه سال جاری، بیانیه ای صادر کرد .‌
متن بیانیه بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
با گذر از چهل و دو سال تجربه‌ اندوزی انقلاب اسلامی و ورود به گام دوم این نهضت عظیم مردمی و بر اساس تأکید رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات ، بی‌شک انتخاباتِ ریاست جمهوریِ پیش رو، فصلی دیگر از شور و امید را برای ملت سرافراز ایران رقم خواهد زد. 

در این بین و پس از خلق «حماسه» ای حداکثری، آن چه مهم‌تر از همه است، انتخاب فردی شایسته و پیش بَرنده اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است .

با توجه به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) که فرمودند: علاج دردهای مزمن کشور ، حضور پرشور عموم مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است لذا شرکت حداکثری در انتخابات فرصت ساز، امنیت   آور   و ظرفیت مهم برای آینده کشور است و تجربه ۴۲ ساله گذشته نشان داده که انتخابات پر شور از سویی حل کننده مسائل داخلی و از سوی دیگر بدخواهان در فضای بین المللی را به عقب می‌راند .

در این برهه‌ که بیداری ملت‌ها از یک سو، و در شیب افول قرار گرفتن استکبار جهانی از سوی دیگر، نظام جمهوری اسلامی ایران را در بزنگاه یک «پیچ بزرگ تاریخی» قرار داده است، ناگفته و نانوشته پیداست که نتیجه انتخابات 28 خرداد 1400 بیش از پیش پراهمیت بوده و علاوه بر شرایط داخلی، می‌تواند شرایط منطقه‌ای و جهانی را هم تحت تأثیر فزاینده خود قرار دهد .

اکنون که دشمنان معاند خارجی، خارج‌نشین‌های خود فروخته مغرض و دوستان ناآگاه داخلی بیشتر از هر زمانی سعی در ناکارآمد جلوه دادن مدل حکومتی جمهوری اسلامی دارند، همان طور که در مقاطع اخیر به دنبال فضای یاس و ناامیدی بر جامعه مستولی شود و جریانی که با سیاه نمایی به دنبال بازار گرمی در انتخابات و کاهش مشارکت است اقدام نمایند، یقیناً بدانند که همه ما با انتخاب خود این گونه خیال‌پردازی‌ها را در نطفه بی‌اثر خواهیم کرد .
امید است همه ی مردم فداکار ، به دستور دین و به دستور رهبر خردمند  خود برای تحقق حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه تلاش کنیم و بدانیم یک دولت انقلابی مقتدر و توانمند با یک انتخابات پرشور می تواند آرمانها و مطالبات مردم را پیگیری کند و در مسیر تحقق آن گام بردارد .
ما بسیجیان مرکز مقاومت وزارت جهاد کشاورز ی همیشه همگام با مردم عظیم ا یران اسلامی و لبیک به منویات مقام معظم رهبری در سیزدهمین انتخابات ر یاست جمهور ی شرکت می نمائیم .

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول