اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

زاکانی: اولین گام‌ دولت انقلابی برخورد با مفسدان خواهد بود/ مواجهه برخی مسؤولان با مردم تحقیرآمیز است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اولین گام‌ دولت انقلابی برخورد با مفسدان خواهد بود، بخشی از مسؤولان کشور کاخ‌نشین هستند و‌ نمی‌فهمند کوخ‌نشین چه دردی می‌کشد.

زاکانی: اولین گام‌ دولت انقلابی برخورد با مفسدان خواهد بود/ مواجهه برخی مسؤولان با مردم تحقیرآمیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا زاکانی شامگاه دوشنبه در گردهمایی مدافعان انقلاب در کاشان، با بیان اینکه کاشان جزو اولین پایگاه‌های جهان است که شیعه را پذیرفت اظهار کرد: در آستانه شب قدر دیگری هستیم و انتخابات به تعبیر رهبر انقلاب شب قدر است و می‌توانیم راه آینده خود و جوانان را بسازیم.

در آستانه تغیری بزرگ‌ و باز کردن فضای کشور‌ به سمت آینده درخشان هستیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه، در آستانه بستن پرونده تزویر و دروغ و کم‌کاری خود باختگی و لرزیدن پای بخشی از مسؤولان کشور در برابر بیگانگان، تحقیر ملت و بستن پرونده اشرافی‌گری فساد و فقر در جامعه اسلامی هستیم، گفت: در آستانه تغیری بزرگ‌ و باز کردن فضای کشور‌ به سمت آینده درخشان هستیم.

وی با بیان اینکه، دوگونه تفکر در انتخابات صف کشیدند، افزود: تفکری که توجه خود به حل مشکلات کشور را به دست بیگانگان می‌داند و‌ چون ‌تنها راه نجات کشور را به دست گره‌گشای دشمن می‌داند در مقابل دشمن کوتاه می‌آید و‌ هر کجا که دشمن گردن کلفت مطالبه‌ای می‌کند در مقابل او جز‌ کرنش چیزی نمی‌بینیم.

زاکانی با اشاره به اینکه، برخی‌ها باور قلبیشان است که در ایران نمی‌توانیم کاری انجام‌ دهیم، افزود:  اصل انقلاب فرصتی برای آنها بود تا سر سفره انقلاب بنشینند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه در رفتار برخی‌ها در داخل چیزی جز اشرافی‌گری و خودبرتربینی در مقابل ملت مشاهده نمی‌شود، گفت: مشکل این است نه می‌دانند نه می‌توانند نه می‌خواهند؛ با این سه ویژگی کشور را بر مدار حرکت در مسیر سقوط قرار دادند.

برخی در مناظرات فرافکنی کرده و از کارنامه ۴۲ ساله خود فرار می‌کنند

وی تصریح کرد: وقتی می‌گویم با سرمایه‌های کشور چه کردید پاسخشان سکوت است و می‌گویند اگر ما نبودیم جنگ و ‌داخل پیاده‌روها دیوار می‌کشیدند. در مناظرات فرافکنی‌ می‌کنند‌ و از کارنامه ۴۲ ساله خود فرار می‌کنند.

زاکانی گفت: یکی‌از وزرای دولت روحانی مورد اعتراض ما قرار گرفت پاسخ داد من فقط ۱۵۰۰ میلیارد ‌تومان پول دارم، در کابینه کسانی هستند ۷ هزار میلیارد پول دارند و برخی‌ها در خارج از کشور سرمایه‌گذاری کردند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه، کسانی که مال مردم را به یغما می‌برند شایسته حکومت‌داری نیستند، تصریح کرد: آن‌ طرف صحنه کسانی هستند اساس آزادی و‌ بزرگی را از اسلام می‌دانند و‌ امام را به عنوان معمار کبیر انقلاب می‌دانند؛ برای ایران نسخه نجات‌بخش دارند و‌ بر ملت خود تکیه می‌کنند و به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل تکیه می‌دهند.

وی ادامه داد: یک‌ عده از مسؤولان احساس می‌کنند جناب آقا هستند وقتی به آنها می‌گویی آقا بدشان می‌آید، من و‌ امثال شما خاک‌پای این ملت هستیم.

زاکانی با بیان اینکه، ایران همه ظرفیت‌های تحولی را دارد، افزود: عنصر انسانی با کسانی که به اهداف عالی انقلاب معتقد هستند و‌ پیرو شعارهای انقلاب هستند وجود دارد و با تکیه بر داخل می‌توان ایران قوی ساخت.

جریانی که کشور را به یغما برد، می‌خواهد دولت سوم روحانی را ارمغان آورد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه، کشور ما شایسته فقر فساد تبعیض نیست و چرا برخی مسؤولان فساد را به جامعه تحمیل می‌کنند، گفت: جریانی که در طول سه دهه امکانات را به یغما برده ‌و‌ امکانات کشور را در اختیار گرفته و بین خودشان تقسیم و بعد از چهار دهه مسؤولان چند هزار میلیارد هزار دلار در داخل و خارج از کشور اندوخته کردند این جریان مدعی است استمرار دولت سوم روحانی را به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه، دولت روحانی دولت را با تورم ۱۹ درصد تحویل با تورم نقطه‌ای ۵۲ درصد تحویل می‌دهد، گفت: دولت روحانی دولت را با ۶۰۰ هزار میلیارد نقدینگی تحویل گرفت اما الان با ۳۵۰۰ هزار میلیارد تحویل می‌دهد، او دولت را با ۲۰۰ هزار میلیارد پایه پولی تحویل و‌ با ۵۰۰ هزار میلیارد تحویل می‌دهد، ۳۰۰ هزار میلیارد دولت پول مردم در بورس را بالا کشیدند.

زاکانی ادامه داد: نوع مواجهه آنها با مردم تحقیرآمیز است، مانور اشرافیت می‌دهند و هرچه توصیه می‌کنیم به مردم اهتمام ‌داشته باشید اصلا هیچ عنایتی ندارند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه، دوره‌ای است که حق مردم را باید از گلوی آنها بیرون کشید، گفت: دوره بخور در رو تمام شده است این مملکت برای مردم است و‌ پرونده این افراد باید به فضل الهی بسته شود.

وی با بیان اینکه، انتخابات برای ما موضوعیت دارد و باید تشویق کنیم مردم در انتخابات شرکت کنند، اظهار داشت: با حضور پر شور مردم در انتخابات، دشمنان تو دهنی می‌خورند؛ تمام تلاششان این بوده مردم را مأیوس کنند و از این امر می‌خواهند کاسبی کنند.

مسؤولان کاخ نشین، نمی‌دانند کوخ‌نشینان چه دردی می‌کشند

وی با اشاره به اینکه، بسته شدن پرونده آنها منوط به حضور گسترده و ‌دعوت از دیگران در انتخابات است، افزود: بخشی از مسؤولان کشور کاخ‌نشین هستند و‌ نمی‌فهمند کوخ‌نشین چه دردی می‌کشد.

زاکانی گفت: تجربه سال ۹۲ نشان داد باید به سمت همگرایی  برویم و‌ ممکن است از اختلافات بین ما، مملکت را به خاک سیاه بنشاند، مخاطب اول من ۵ نامزد انقلابی هستیم و باید بشینیم صحبت کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری افزود: در گام دوم نیازمند جهش تولید کار تلاش و کوشش هستیم و با دعوا بین جبهه انقلاب چیزی به دست نمی‌آید و با تصمیمات درست بتوانیم در جوار امام و شهدا سرمان را بالا بگیریم.

وی گفت: اگر برای رضای خدا آمده‌ایم باید برای رضای خدا به وحدت و انسجام برسیم، آن‌ چیزی که مهم است پیروزی و موفقیت جریان انقلاب است، بعد از موفقیت باید دست به دست هم دهیم تا خراب‌کاری‌ها را جبران‌ کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه، طرف مقابل بی‌عرضگی خود را از طریق جنگ انداختن در جبهه انقلاب می‌داند، افزود: فضا برای تغیر مهیا است، غده سرطان در کشور ایجاد شده و باید آن را مداوا کرد.

اولین گام‌ دولت انقلابی برخورد با مفسدان خواهد بود

زاکانی با بیان اینکه، اولین گام‌ دولت انقلابی بعدی برخورد با مفسدان خواهد بود، گفت: امکانات مردم را از حلقوم آنها بیرون می‌کشیم و‌ دانه به دانه باید حساب پس بدهند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه، با نشاط وارد انتخاب شویم ‌و دیگران را توجیه کنیم تا سرشان کلاه نرود و جریان انقلاب درون خودش تفرقه نیندازد، ادامه داد: روز شنبه جشن پیروزی جبهه انقلاب در سراسر کشور و بستن پرونده مفسدانی است که با قصورها به شما ملت ضربه زدند.

وی در پایان گفت: به همشهریان عزیز کاشانی‌ام افتخار می‌کنم و با همه وجود خودم را فدای ملت ایران می‌کنم تا معلوم شود در این کشور جمع زیادی انقلابی و رزمنده هستند که حاضر هستند همه وجودشان را صرف لبخند بر صورت شما عزیزان کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ر۳۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول