اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

احیای 20 واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری در دستور کار صمت

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: احیای ۲۰ واحد صنعتی راکد دیگر در سال‌جاری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

احیای 20 واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری در دستور کار صمت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی با اشاره به راه‌اندازی دوباره ۲۰ واحد راکد صنعتی، گفت: احیای ۲۰ واحد صنعتی راکد دیگر در سال‌جاری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر، ۹۱۲ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: این تعداد واحد صنعتی در مجموع حدود ۱.۳ کل واحد‌های صنعتی فعال کل کشور را تشکیل می‌دهد و همچنین ۱.۲ درصد میزان سرمایه‌گذاری کل کشور توسط این استان انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و ۹۵۰ مورد طرح در حال اجرا، اظهار داشت: این تعداد طرح، ۲.۳۴ درصد طرح‌های در حال اجرای کشور را تشکیل می‌دهند و ۱.۶ اشتغال را به خود اختصاص خواهند داد، همچنین این طرح‌ها، ۲.۵ درصد میزان سرمایه‌گذاری کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

رستمی روند پیشرفت صنایع چهارمحال و بختیاری را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: جمعیت استان، ۱.۲ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، این در حالی است که صنایع استان، ۱.۳ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهند.

رئیس سازمان صمت استان با بیان اینکه در سال‌جاری تفاهم‌نامه‌ای با برخی از صنایع کشور امضا کرده است، ادامه داد: ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه‌گذاری در استان در نظر گرفته شده است که بخشی از تسهیلات در نظر گرفته شده در معادن و صنایع سرمایه‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول