اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عضو مجلس خبرگان: به شعارهای فریبنده توجه نکنیم/به کسانی رأی دهیم که به وعده‌های خود عمل کنند

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: به سخنرانی‌ها و شعارهای فریبنده توجه نکنیم، چرا که حتی دشمنان قسم‌خورده ملت شریف ایران بویژه آمریکا و اسرائیل همیشه شعار خدمت به مردم ما را سر می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان: به شعارهای فریبنده توجه نکنیم/به کسانی رأی دهیم که به وعده‌های خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان با صدور نامه‌ای مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 دعوت کرد. متن نه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی: ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها

با عرض سلام و ادب خدمت مردم با ایمان، سلحشور و ولایتمدار استان قهرمان پرور چهارمحال و بختیاری

و درود فراوان بر شهدای گرانقدر انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافع حرم، ایثارگران، سرداران و خانواده‌های نجیب، با ایمان و صبور آنان.

به عنوان برادر کوچک شما در این زمان بسیار حساس و سرنوشت‌ساز دو مطلب را به طور خلاصه به عرض شما می‌رسانم:

اول: ضرورت عقلی، شرعی و ملی شرکت فعال و پرشور در انتخابات روز جمعه نیاز به توضیح ندارد چرا که حتی کسانی که دل در گرو انقلاب ندارند به کیان و عظمت کشور خود علاقه‌مندند و شرکت حتی یک نفر هم در تحقق اقتدار و عظمت نظام اسلامی و قدردانی از شهدای گرانقدر و استقلال آب و خاک بس واضح است.

دوم: برادران و خواهران گرامی گاهی رای یک نفر شخصی را بر مسند ریاست جمهوری می‌نشاند و یا پایین می‌آورد. یا مسئولانی متعهد، باایمان و توانمند روی کار می‌آورد و یا...

از این رو همه باید بکوشیم با دقت و هوشمندی با انتخاب صحیح، در پیشگاه خداوند قادر و حکیم و حضرت بقیه‌الله الاعظم و شهدای عزیزمان سربلند باشیم.

اینجانب به عنوان یک وظیفه الهی در این زمینه به دو امر حساس و بی‌بدیل اشاره می‌کنم:

1- کسی را انتخاب کنیم که به خدا و قیامت اعتقاد داشته باشد و برای رسیدن به مسند ریاست از دروغ، تهمت و زیرپا گذاشتن خون شهدا و نظام برخاسته از خون آنان بپرهیزد.

2- به سخنرانی‌ها و شعارهای فریبنده توجه نکنیم، چرا که حتی دشمنان قسم‌خورده ملت شریف ایران بویژه آمریکا و اسرائیل همیشه شعار خدمت به مردم ما را سر می‌دهند!

به کسانی رای دهیم که تا به حال ثابت کردند به وعده‌ها و برنامه‌های خود عمل کردند و به فرموده رهبر معظم انقلاب «به عمل کار برآید»

به امید حضور پرشکوه به قصد عبادت پای صندوق‌های رای روز جمعه با رعایت اصول بهداشتی، و انتخابی که زمینه ایران قوی و حل مشکلات اقتصادی و... فراهم آید و ان‌شاالله در پیشگاه خداوند متعال و حضرت ولی عصر پاسخگو و سربلند باشیم.

انتهای پیام/68035

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول