اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نوجوانان گام دوم انقلاب مانند حاج‌قاسم پای انقلاب باشند/۲۸ خرداد تیری بر قلب استکبار می‌زنیم

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: نوجوانان گام دوم انقلاب باید مانند حاج‌قاسم پای کار نظام و انقلاب باشند و مکتب حاج‌قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نوجوانان گام دوم انقلاب مانند حاج‌قاسم پای انقلاب باشند/۲۸ خرداد تیری بر قلب استکبار می‌زنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی باستان صبح امروز در حاشیه گردهمایی تشکل‌های بسیج دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: ما تشکل‌های دانش‌آموزی به نمایندگی از دانش‌آموزان سراسر کشور در کنار مزار مطهر حاج‌قاسم سلیمانی گردهم آمدیم تا با آرمان‌های بلند آن شهید تجدید میثاق کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بیان کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان یک الگو، مکتب و مدرسه درس‌آموز ویژگی‌ها و خصوصیات زیادی دارد که دانش‌آموز و نوجوان گام دومی بتواند از این الگوها استفاده کند و سرلوحه کار خود قرار بدهد و بر اساس آن خط مشی‌ها حرکت کند.

وی افزود: دانش‌آموزان رأی اولی انتخابات مهمی را پیش رو دارند. در جای‌جای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش‌های ویژه اجتماعی برای دانش‌آموزان به‌ویژه رأی اولی‌ها تدارک دیده  شده، در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هم بیش از ۴۰ بار از لفظ جوان و ۳ سه بار از لفظ نوجوان استفاده شده که نشان از اهمیت نقش جوانان و نوجوانان برای آینده ایران اسلامی دارد.

باستان تصریح کرد: مجموعا نقش‌هایی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب طراحی و ترسیم شده بسیار متعالی‌ست؛ یکی از آن نقش‌ها حضور در اجتماعات و انتخابات است، امیدوارم نوجوانان گام دوم انقلاب با تجدید میثاق با آرمان‌های حاج‌قاسم مانند حاج‌قاسم پای کار نظام و انقلاب باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌خواهد ما عزت و اقتدار و امنیت داشته باشیم و می‌خواهد مباحث اقتصادی و معیشت را پررنگ جلوه دهد و مردم را از مسؤولان جدا کند، ادامه داد: دشمن می‌خواهد ما رأی ندهیم و در مقاطع حساس که انقلاب و نظام نیاز به حضور ما دارد حاضر نشویم.

باستان افزود: برای اینکه حرکت و اقدام ما در جمعه ۲۸ خرداد تیر سهمگینی بر قلب استکبار باشد پای صندوق‌های رای حضور  پیدا می‌کنیم و بقیه مردم و خانواده‌ها و رأی اولی‌های دیگر را که چشم بیدار انقلاب هستند، به حضور دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول