اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وزیر نیرو کلنگ رینگ شهر یزد را به زمین زد

در راستای پویش «هر هفته الف ب ایران» کلنگ طرح رینگ شهر یزد توسط وزیر نیرو و به همراه جمعی از مسئولان ارشد استان در این شهر به زمین زده شد.

وزیر نیرو کلنگ رینگ شهر یزد را به زمین زد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مبلغ برآورد شده برای این طرح ۱۷ هزار میلیارد ریال است که قرار است از محل تنش آبی و منابع داخلی وزارت نیرو تأمین شود.

این طرح با ظرفیت ۱۱۶ کیلومتر خطوط آبرسانی و ۱۳۱ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب نقش موثری در بهره مندی شهروندان از آب با کیفیت یکسان ایفا می‌کند.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو لحظاتی پیش در آئین کلنگ زنی رینگ شهر یزد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاضلاب شهری در شهر میراث جهانی، اظهار کرد: فرآیند اجرایی این طرح از امروز سه شنبه ۲۵ خردادماه با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در یزد آغاز و امیدواریم با همت مسئولان در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد هم در این مراسم با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاضلاب شهری، افزود: رفع نارضایتی‌های متعدد در خصوص کیفیت آب شرب در مناطق مختلف و فشار متفاوت آب از جمله ویژگی‌های اجرای طرح رینگ شهر یزد است.

وی گفت: اجرای این طرح رضایت نیمی از جمعیت استان یزد را در بر دارد و امیدواریم حمایت صورت گرفته از سوی وزارت نیرو همچنان و ادامه داشته باشد و با تأمین منابع مالی مورد نیاز در کمترین فرصت شاهد بهره‌برداری این مهم در شهر میراث جهانی یزد باشیم.

انتهای پیام/الف/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول