اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

باید اشکالات را ترمیم کنید تا دشمن ناامید شود

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه مشکل ما مشکل مدیریتی در درون است، گفت: متاسفانه الان چنگی به صورت انقلاب به‌خاطر مسؤولان نالایق و ناتوان خورده است، جاسوسی، تعطیلی کارخانه‌ها، شهادت دانشمندان و سردار دل‌ها، نمونه‌ای از همین چنگ‌ها است اگر درست ترمیم کنیم دشمن اهدافش تا سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی کرده است ولی ناامید خواهد شد.

باید اشکالات را ترمیم کنید تا دشمن ناامید شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در آستانه انتخابات در نهضت روشنگری که در سپاه ساری برگزار شد، با تاکید بر اینکه رسانه انقلابی باید دشمن‌شناس باشد، اظهار کرد: رسانه انقلابی باید با سواد رسانه‌ای در راستای آن توطئه دشمن را خنثی‌سازی کند.

وی افزود: رسانه خیلی مهم است امروز دشمن جنگ رسانه‌ای به‌راه انداخته و مهم‌ترین پایگاه جنگ نرم رسانه است، انتظار ما از بسیجیان رسانه‌ای توجه به همین نکته است.

تسخیری تصریح کرد: در فاصله زمانی سه روزه به انتخابات باید بدانیم که فاصله بین اطلاعات و عملیات در رسانه بسیار کوتاه است، امروز دشمن جنگ احزاب را بر علیه جبهه انقلاب راه‌اندازی کرده و میدان این جنگ رسانه است چون کر‌ونا اجازه نداد میدان این جنگ کف خیابان باشد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: انتخابات خیلی مهم است حساسیت زیادی برخوددار است این شرایط اقتصادی مردم را ناامید و در خارج جبهه مخالف با انقلاب را امیدوار کرده چرا که در بیرون از مرزها یک وضعیت بسیار خوبی داریم.

این مسؤول با بیان اینکه مشکل ما مشکل مدیریتی در درون است، گفت: متاسفانه الان چنگی به صورت انقلاب به‌خاطر مسؤولان نالایق و ناتوان خورده است، جاسوسی، تعطیلی کارخانه‌ها، شهادت دانشمندان و سردار دل‌ها، نمونه‌ای از همین چنگ‌ها است اگر درست ترمیم کنیم دشمن اهدافش تا سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی کرده است ولی ناامید خواهد شد.

وی ادامه داد: با یک مدیر توانمند قدرتمند شجاع نترس کارآمد می‌توانید انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کنید، چون مدیریت دولت برای اجتماع قانع‌کننده نیست، این مشکلات درونی را حل می‌کند.

تسخیری خاطرنشان کرد: یک زمانی گلایه در سطح افراد مشخص بود الان ثروتمندان هم ناله می‌زنند تعدیل نیرو کردند، ناسزاگویی به نظام کار چه کسی بوده! برای برون‌رفت این کار راه‌اندازی یک دولت جوان انقلابی مورد نیاز است، دغدغه مردمی که می‌گویند رای نمی‌دهیم اعتراض به عملکرد دولت است نه نامزدها!  

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا همچنین بیان کرد: خدا نکند رسانه‌های معاند بخواهند با طرح فریب اذهان مردم را به سمت دیگری ببرند، خبرنگاران ما باید دقت، سرعت و موضع‌گیری بلافاصله‌ای را مدنظر قرار بدهند و رسانه‌ها باید تحلیل‌گر خوبی باشند.

این مسؤول اضافه کرد: طی سه چهار روزه آینده دشمن خودش را آماده کرده تا با ابزار رسانه‌ای یک جوی را بر علیه جبهه انقلابی ایجاد کند و به شدت رهبری را تحت فشار قرار دهند، رسانه باید با چشمی بینا، ذهنی آگاه و تحلیلی درست پاسخگوی توطئه‌ها و مسائلی که در جامعه ایجاد می‌شود، باشد.

وی در پایان خطاب به فعالان رسانه‌های انقلابی، بیان کرد: تلاش‌تان باید در این ایام برای حضور حداکثری بیش از گذشته باشد، انتخاب آگاهانه بیش از گذشته باشد تا بتوانیم با حضور انقلابی و عاشقانه، یک دولت جوان انقلابی را محقق کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول